برگزاری جلسه ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران در فرمانداری بوشهر

بوشهر (پانا) - به‌منظور جلوگیری از هر گونه حادثه و یا اتفاقی با توجه به هشدارهای هواشناسی جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران با حضور فرماندار بوشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۹۶۶۸۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران در فرمانداری بوشهر

صالح رحیمی، فرماندار شهرستان در این جلسه بر ضرورت آمادگی کامل اعضای ستاد بحران شهرستان و استفاده از تمام ظرفیت دستگاه های اجرایی در جهت مدیریت بحران تاکید کرد.

صالح رحیمی ضمن آماده باش ۱۰۰درصدی همه دستگاه های اجرایی، بخشداران و دهیاران و شوراهای اسلامی و ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران تاکید کرد: بازدید مدیران دستگاه های اجرایی و برطرف کردن هر گونه مشکلی برای جلوگیری از بروز حادثه برای شهروندان صورت پذیرد و برابر وظایف ذاتی از تاسیسات شبکه های آب و برق و جایگاه های سوخت و سی ان جی و مخازن تاسیسات مسقف و راه های مواصلاتی و هر گونه نقاط خطرساز بازدید و نظارت دقیق انجام شود و ایرادات موجب خسارت را برطرف کنند.

وی افزود: کلیه مدیران و همکاران تا پایان بحران در سطح شهرستان بوده و آماده هر گونه عملیات اجرایی باشند.

فرماندار بوشهر از دستگاه‌های اجرایی شهرستان در خصوص اعزام نیرو و امکانات و کمک به هموطنان زلزله زده در هرمزگان که شامل دو اکیپ از جمعیت هلال احمر شهرستان و اورژانس‌ جاده‌ای به هموطنان زلزله‌زده هرمزگان تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار