ناظر کل مسابقات فوتسال فرهنگیان کشور در شیراز تاکید کرد:

مسابقات ورزشی فرهنگیان کشور، عصاره رقابت 140 هزار معلم فرهنگی است

شیراز(پانا)- ناظر کل مسابقات فوتسال فرهنگیان کشور در شیراز با اشاره به اینکه مسابقات ورزشی فرهنگیان کشور، عصاره رقابت 140 هزار معلم فرهنگی در سطح منطقه، شهرستان و استان‌ها است، گفت:آموزش و پرورش فارس در زمینه اجرای مسابقات ورزشی در سطح ملی و بین المللی تجربه خوبی دارد و یکی از عوامل واگذاری این دوره از رقابت ها به فارس همین تجربه گران بها است.

کد مطلب: ۱۲۹۶۰۴۱
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات ورزشی  فرهنگیان کشور، عصاره رقابت 140 هزار معلم فرهنگی است

حمیدرضا صائبی که به منظور نظارت بر روند برگزاری مسابقات فوتسال فرهنگیان کشور در شیراز به سر می‌برد گفت: آموزش و پرورش فارس در زمینه اجرای مسابقات ورزشی در سطح ملی و بین‌المللی تجربه خوبی دارد و یکی از عوامل واگذاری این دوره از رقابت‌ها به فارس همین تجربه گران‌بها است.

ناظر کل مسابقات فوتسال فرهنگیان کشور در شیراز با اشاره به اجرای سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش کشور گفت: در همین راستا و به منظور تحقق اهداف این سند، معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت، در دو موضوع مسابقات رقابتی و توسعه ورزش همگانی برنامه‌ریزی کرده است.

صائبی گفت: دراین زمینه برنامه‌ریزی‌های بسیار خوبی انجام شده و چنانچه شاهد هستیم در بحث مسابقات ورزشی در سال جاری، فرهنگیان کشور در قالب 4 رشته ورزشی و در دو بخش خواهران و برادران با هم به رقابت پرداخته‌اند.

وی گفت: در مجموع در حدود یکصدو چهل هزار نفر از همکاران فرهنگی خواهر و برادر، در سه مرحله منطقه، استان و کشور در این مسابقات شرکت کرده‌اند که در سطح کشور 2300 نفر، در سطح استان 21 هزار نفر و در سطح منطقه نیز 116 هزار نفر حضور داشتند.

ناظرکل مسابقات فوتسال فرهنگیان کشور در شیراز با اشاره به میزبانی استان‌های خراسان رضوی، اصفهان و فارس در مرحله کشوری این رقابت‌ها گفت: مهمترین اهداف برگزای این مسابقات، علاوه بر ایجاد نشاط و شادابی در بین همکاران و ارتقاع سطح سلامت جسمانی آن‌ها، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی است که بر همین اساس این مسابقات مزین به نام شهدای گرانقدر و به ویژه شهید ابراهیم هادی شده که به عنوان یک فرهنگی ورزشکار و ایثارگر در سطح جامعه شناخته شده هستند.

وی در ادامه گفت: با توجه به تجربیات خوب آموزش و پرورش استان فارس در برگزاری مسابقات ملی و بین‌المللی، تصمیم برآن شد تا میزبان این دوره از مسابقات فوتسال به فارس داده شود.

صائبی با بیان اینکه، در این دوره از مسابقات فوتسال، بالغ بر 900 فرهنگی ورزشکار، در قالب 62 تیم، شامل 30 تیم بالای چهل سال و 32 تیم زیر چهل سال حضور دارند، گفت: یکی از شاخص‌های این دوره از مسابقات، پیوست فرهنگی آن است که در استان فارس به آن پرداخته شده و در همین راستا اجرای مسابقات مختلف فرهنگی همچون کتابخوانی سلام بر ابراهیم، بازدید از اماکن مذهبی، فرهنگی و تاریخی شیراز، برگزاری جنگ شبانه و برگزاری مسابقات ورزشی همچون چالش روپایی در دستور کار قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار