آموزش و توانمندسازی دانش‌آموزان در دوره‌های یاوران ولایت

اصفهان (پانا) - رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی بیان کرد هدف از برگزاری دوره‌های یاوران ولایت آموزش و توانمندسازی دانش‌آموزانی است که قرار است در سال تحصیلی جدید به عنوان فرمانده واحد بسیج دانش‌آموزی مدرسه ایفای نقش کنند.

کد مطلب: ۱۲۹۵۹۰۴
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و توانمندسازی دانش‌آموزان در دوره‌های یاوران ولایت

سرهنگ حسین رجب پور، رئیس سازمان بسیج دانش آموزی در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: هر سال در تابستان به صورت حضوری دوره‌های متمرکز را با عنوان طرح ولایت برای آموزش دانش آموزان متوسطه برگزار می‌کردیم که قرار است فرمانده واحد بسیج مدرسه خود باشند، در دو سال کرونا این امکان میسر نبود و در تابستان امسال با نظری که از خود دانش آموزان گرفتیم و اعضایی تشکیل شد.

وی یادآور شد: با تشکیل این اعضا توانستیم جمعیت را به سه برابر افزایش دهیم و لشکر سایبری ققنوس را تشکیل دادیم که این اتفاق اولین رخداد تشکیلاتی سایبری در کشور بوده است که دانش آموزان با سازماندهی دقیق لشکری بتوانند در این برنامه شرکت کنند.

رجب پور ادامه داد: اکنون که ما فرمانده بسیج مدرسه را به دانش آموز سپردیم نشان دهنده این است که به دانش آموزان و نوجوانان صد در صد اعتماد داشتیم. همچنین اکثر فعالیت های این اردو توسط خود دانش آموزان مدیریت و انجام می‌شود.

وی بیان کرد: یکی از کار هایی که امسال طرح ریزی شده و قرار است انجام شود نوشتن رساله هایی هستند که دانش آموزان باید از کارهایی که قابل اجرا در مدرسه است بر اساس بیانیه گام دوم طرح هایی را ارائه بدهند و در روز آخر دوره از طرح های خودشان دفاع کنند.

دانش آموز خبرنگار: فاطمه فانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار