رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در گفت‌وگو با پانا:

گزارش حسابرسی تلفیقی سال‌های 94 تا 95 در صحن شورای شهر قرائت می‌شود

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت که گزارش‌های حسابرسی تلفیقی سال‌های 94 تا 95 در صحن شورای شهر تهران قرائت می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۹۵۸۰۳
لینک کوتاه کپی شد
گزارش حسابرسی تلفیقی سال‌های 94 تا 95 در صحن شورای شهر قرائت می‌شود

محمد آخوندی در گفت‌وگو با پانا درخصوص اینکه برخی کارشناسان به شیوه ارائه گزارش حسابرسی در شورای ششم انتقاد داشته و موضوع گذر از گزارش‌های حسابرسی سال‌های 94 تا 95 را مطرح می‌کنند، گفت: «گزارش‌های موردی سال‌های 94-95 در صحن شورا قرائت شده است. هم‌اکنون بحث تلفیق آن سال‌ها مطرح است که تلفیق آن در کمیسیون برنامه و بودجه به نتیجه رسیده و در مراحل امضا است. زمانی که امضای آن انجام شود و حسابرس به شورا ارائه دهد، گزارش تلفیقی 94-95 هم خوانده می‌شود.»

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران درخصوص اینکه نباید گزارش‌های حسابرسی شهرداری به طور پیوسته و سال به سال ارائه شود، گفت:‌ «گزارش‌هایی که در صحن ارائه شد گزارش‌های تلفیقی نیست. گزارش‌های سال به سال هر واحد و سازمان و شرکت است که در آینده، تلفیقی‌ خوانده می‌شود. گزارش‌های سال‌های 94-95 هم فقط گزارش تلفیقی آن باقی مانده است که پیگیری و تلفیقی را اخذ کردیم و برای امضا تحویل دادیم. هر وقت امضای آن انجام شود، حسابرس می‌تواند گزارش را امضا کند و گزارش نهایی آن را به ما ارائه دهد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار