سازمان دانش آموزی استان فارس:

سازمان دانش‌آموزی در مسیر تحول انقلابی به سمت ایران قوی است

شیراز (پانا) - معاون فعالیت‌های دانش‌آموزی سازمان دانش آموزی استان فارس گفت سازمان دانش‌آموزی فارس در فصل نوین فعالیت‌‎های خود از اسفندماه 1400 تاکنون، با تاکید بر اهمیت دانش‌آموز ‌محوری و مدرسه‌محوری، فعالیت‌هایی را برنامه‌ریزی کرد که به اذعان همگان فصل نوینی در این سازمان رقم خورده است و دانش‌آموز محوری فعالیت‌ها از شعار خارج و در عمل محقق شده است.

کد مطلب: ۱۲۹۵۶۵۹
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی در مسیر تحول انقلابی به سمت ایران قوی است

در چهارماه گذشته سازمان دانش‌آموزی فارس نشان داده است که می‌تواند با عمل انقلابی و جهادی، مسیر تحول به سمت ایران قوی را پیمود.

بهنام رازقی، در نشست با مربیان جوان تشکیلات این سازمان گفت: در ابتدا با تشکیل هیئت اندیشه‌ورز مسلط به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، نقشه مهندسی فرهنگی و بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راه مشخص و با برگزاری پویش‌های مختلف، تقویت هویت اسلامی، انقلابی و ایرانی در بین دانش‌آموزان در دستور کار قرار گرفت.

رازقی ادامه داد: در ادامه این مسیر ضمن جذب مربیان جوان و متدین، متخصص و انقلابی کارگروه‌های تخصصی در راستای تربیت تشکیل شد که ماحصل آن برگزاری اولین مناظره دانش‌آموزی از جنس دانش‌آموزان با موضوعات منطبق بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بود.

معاون فعالت‌های دانش‌آموزی سازمان دانش‌آموزی فارس، برگزاری مانور یاوران ولایت در سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی را به منظور تجدید میثاق مربیان و دانش‌آموزان سازمان دانش‌آموزی با ولایت، برگزاری سلسله جلسات تحولی مجلس دانش‌آموزی، برپایی ایستگاه‌های بصیرت در راستای جهاد تبیین، برگزاری دوره تربیت مدرس رویش، شرکت مستمر دانش‌آموزان در نماز جمعه‌ و جماعت را از جمله ویژه برنامه‌های چهارماه سازمان دانش آموزی فارس برشمرد.

وی در پایان گفت: بی‎شک در ادامه با حضور مربیان جوان متدین و انقلابی در کنار پیشکسوتان سازمان دانش‌آموزی ویژه برنامه‌ها با توان مضاعف ادامه خواهد یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار