مدیریت فرهنگی با سواد رسانه‌ای در فضای مجازی تسهیل می شود

تهران(پانا)- با سواد رسانه‌ای می توان هوشمندانه در فضای مجازی و رسانه های تعاملی مدیریت فرهنگی کرد.

کد مطلب: ۱۲۹۵۲۹۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیریت فرهنگی با سواد رسانه‌ای در فضای مجازی تسهیل می شود

شاپور جهانجونیا دبیر بخش رسانه و فضای مجازی چهلمین دوره جشنواره فرهنگی هنری فردا در گفت و گو با پانا بیان کرد: از اهداف بخش رسانه و فضای مجازی در جشنواره فردا، می توان به افزایش سواد دیجیتالی دانش آموزان، شناسایی استعدادهای مهارتی فرهنگی و حرفه ای دانش آموزان اشاره کرد.
وی افزود: برنامه های حوزه رسانه و فضای مجازی در راستای تحقق ساحت های تربیت اقتصادی و حرفه‌ای ، علمی و فناوری و زیبایی شناختی و هنری سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.
جهانجونیا گفت: چهلمین دوره جشنواره فردا در مرحله پایانی رقابت های دانش آموزان منتخب سراسر کشور قرار دارد، در این مرحله که بصورت برخط برگزار می‌شود دانش آموزان در ۹ رشته مهارت محور رسانه و فضای مجازی شامل وبلاگ نویسی، نشریه الکترونیکی، بازی های رایانه‌ای، پادکست، ویدیو کست، برنامه نویسی تحت وب، وب سایت، نرم افزار موبایل و ایده پردازی کسب و کارهای مجازی حضور چشمگیر دارند. در مرحله بر خط جشنواره نیز اساتید، مدرسان و داوران برتر کشوری در حوزه رسانه و فضای مجازی علاوه بر داوری و بررسی اصالت آثار، نکات فنی و علمی نوین رشته‌های این بخش را در اختیار دانش آموزان قرار می دهند.
وی در پایان اظهار کرد: مرحله بر خط جشنواره، از مجموع امتیاز های مراحل مختلف رتبه های اول تا سوم و نیز برگزیدگان کشوری همه رشته ها به تفکیک جنسیت تعیین و اعلام می شوند.
از مشارکت و همکاری صمیمانه همه همکاران محترم فرهنگی سراسر کشور ، دانش آموزان عزیز و خانواده های گرانقدر در برگزاری فعال جشنواره تقدیر و تشکر به عمل می آید.

* خبرنگار دانش آموز پانا؛ عرفان نوری تبار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار