واکنش سجادی به ابقای سرمربی تیم ملی فوتبال ایران

وزارت ورزش و معاونت توسعه ورزش زنان برای ایجاد جایگاه ویژه بانوان در استادیوم آزادی برنامه دارد / مجموعه ورزشی آزادی ناایمن‌ نیست

تهران (پانا) - وزیر ورزش و جوانان درباره ابقای اسکوچیچ سرمربی تیم ملی تاکید کرد این تصمیم فدراسیون فوتبال است و وزارت ورزش برای آن احترام قائل است.

کد مطلب: ۱۲۹۵۰۴۴
لینک کوتاه کپی شد
واکنش سجادی به ابقای سرمربی تیم ملی فوتبال ایران

حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیات دولت، در رابطه با ابقای اسکوچیچ، اظهار کرد: این تصمیم فدراسیون فوتبال است و ما هم برای آن احترام قائلیم و کمک خواهیم کرد‌.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد جایگاه سرمربی تیم‌ملی تضعیف شده نظر شما در این باره چیست؟ گفت: اینکه تضعیف شده و یا تقویت مسائل فنی است که باید فدراسیون پاسخگو باشد. از ابتدا هم گفتیم به نظرات و تصمیمات فنی فدراسیون‌ها احترام‌ می‌گذاریم و اگر نیاز به پیگیری داشته باشد پیگیری خواهیم کرد. در کنار فدراسیون‌ها هستیم و هر کمکی از دستمان برآید انجام خواهیم داد‌.

وزیر ورزش خاطرنشان کرد: امیدوارم تصمیماتی که گرفته شده باعث تقویت کادر فنی شود و موجب ایجاد همدلی و وفاق شود و انسجامی که مد نظر است را شاهد باشیم.

وی در رابطه با برنامه‌های وزارت ورزش برای بازسازی استادیوم آزادی نیز بیان کرد: صد البته برنامه‌هایی داریم. استادیوم آزادی نا ایمن ‌نیست این واژه صحیح نیست، مجموعه‌های ورزشی وقتی سنی از آنها می‌گذرد، استهلاک برمی‌دارند که دستورالعمل‌های نگهداری خاص خود را دارند. مجموعه ورزشی آزادی زیر نظر یک شرکت تخصصی توسعه و تجهیز است و همه چیز آن کنترل می‌شود.

سجادی ادامه داد: حدود نیم قرن است که از استادیوم آزادی بهره‌برداری شده است طبیعتا استهلاک دارد و تحت مراقبت است.

وی درباره ایجاد جایگاه ویژه بانوان در استادیوم آزادی نیز گفت: وزارت ورزش و معاونت توسعه ورزش زنان در این رابطه برنامه دارد‌. در ورزش بانوان در جمهوری اسلامی ایران دو واژه را دنبال می‌کنیم، یک اینکه به سمت استقلال این ورزش برویم و دوم اینکه در جهت خودکفایی گام برداریم‌.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار