توزیع ۱۷ هزار بسته کمک معیشتی در خراسان‌ جنوبی

بیرجند (پانا) - فرمانده سپاه انصارالرضا در خراسان جنوبی اعلام کرد در دومین مرحله از رزمایش کمک‌های مومنانه در سال ۱۴۰۱، ۱۷ هزار بسته کمک معیشتی در خراسان‌ جنوبی توزیع می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۹۳۱۰۷
لینک کوتاه کپی شد
توزیع ۱۷ هزار بسته کمک معیشتی در خراسان‌ جنوبی

محمدرضا مهدوی، فرمانده سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی در مراسم دومین مرحله از رزمایش کمک‌های مومنانه با بیان اینکه این مرحله از رزمایش کمک‌های مومنانه به مناسبت دهه امامت و ولایت با همکاری ارگان‌های مختلف ۱۷ هزار بسته کمک معیشتی توزیع می‌شود، گفت: در این مرحله علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی، ۸۰ هزار پرس غذای گرم نیز توزیع خواهد شد.

مهدوی با بیان اینکه این بسته‌ها شامل برنج، روغن و ماکارونی و ملزومات اولیه خانواده هاست که با اولویت مناطق مرزی در استان توزیع خواهد شد، گفت: برای اجرای این مرحله از رزمایش کمک‌های مومنانه ۳۷ میایارد تومان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون در قالب رزمایش کمک‌های مومنانه در تامین جهیزیه، ازدواج آسان، آزادی زندانیان، تهیه بسته‌های بهداشتی، مسکن و آموزش قدم‌های خوبی به همت نهاد‌های حمایتی، ارگان‌های مختلف و خیران برداشته شده است، گفت: در مجموعه برای اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه از ابتدای سال ۱۰۴ میلیارد تومان هزینه شده است.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی افزود: تا پایان سال نیز به مناسبت‌های مختلف و در سایر اعیاد پیش رو مراحل بعدی رزمایش کمک‌های مومنانه اجرایی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار