انتصاب قائم مقام دبیر کل در امور فرهنگی و پیشگیری، توسعه مشارکت‌های مردمی و درمان ستاد مبارزه با مواد مخدر

تهران (پانا) - قائم مقام دبیر کل در امور فرهنگی و پیشگیری،توسعه مشارکت‌های مردمی و درمان ستاد منصوب شد.

کد مطلب: ۱۲۹۲۹۹۶
لینک کوتاه کپی شد
انتصاب قائم مقام دبیر کل در امور فرهنگی و پیشگیری، توسعه مشارکت‌های مردمی و درمان ستاد مبارزه با مواد مخدر

به گزارش روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر، دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر طی حکمی علیرضا کاظمی را به عنوان قائم مقام دبیر کل در امور فرهنگی و پیشگیری،توسعه مشارکتهای مردمی و درمان ستاد منصوب کرد.

دکتر اسکندر مومنی در این حکم آورده است :

جناب آقای دکتر علیرضا کاظمی
سلام علیکم
با عنایت به‌مراتب تعهد،تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی، به‌موجب این حکم شمارابه‌عنوانقائم‌مقام دبیر کل در امور فرهنگی و پیشگیری،توسعه مشارکت‌های مردمی و درمان منصوب می‌نمایم.
لازم است با هماهنگی‌های بین دستگاهی و نظارت دقیق، بر ارتقای اقدامات فرهنگی و پیشگیری ازجمله پیگیری و به سرانجام رساندن طرح یاریگران زندگی با اولویت وزارت آموزش‌وپرورش و نیز اتخاذ تمهیدات لازم در اجتماعی کردن امر مبارزه با مواد مخدر با رویکرد پیشگیری از اعتیاد و ایجاد بستر مناسب در تسهیل بهره‌مندی حداکثری ستاد از مشارکت‌های مردمی و جلب و همکاری خیرین ، بسیجیان محله‌ها، سازمان‌هایمردم‌نهاد، و همچنین ساماندهی اقدامات درمانی با بهره‌مندی از علوم دانش‌بنیان و درمان‌های نوین به‌منظور افزایش نرخ مانایی بهبودیافتگانبه همراهحمایت‌های اجتماعی مؤثر بعد از درمان، اهتمام و تلاش نمایید.
توفیق شما را در راستای انجام این مأموریت خطیر و اجرای اهداف و برنامه‌های دولت خدمتگزار در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری « مدظله العالی»از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار