دبیر پنجمین مسابقه بین‌المللی دانش‌آموزی نور خبر داد:

تمدید مهلت دریافت آثار در پنجمین دوره مسابقه دانش‌آموزی نور

تهران (پانا) - دریافت آثار در پنجمین مسابقه دانش‌آموزی نور تا ۲۵ مرداد‌ تمدید شد.

کد مطلب: ۱۲۹۲۸۶۰
لینک کوتاه کپی شد
تمدید مهلت دریافت آثار در پنجمین دوره مسابقه دانش‌آموزی نور

حازم فریپور، دبیر پنجمین مسابقه بین‌المللی دانش‌آموزی نور، اعلام داشت: به علت استقبال دانش‌آموزان و درخواست معلمین و مسئولین مدارس، دریافت آثار در این دوره از مسابقه تا ۲۵مرداد‌ماه بر بستر سایت مسابقه دانش‌آموزی نور، ادامه خواهد داشت.

پنجمین مسابقه دانش‌آموزی نور شامل ساخت فیلم‌های علمی ۶۰ثانیه‌ای و با موضوع عمومی "بینایی و خطاهای بینایی" و موضوع ویژه "ساخت مدل‌های واقعی برای مفاهیم ریاضی" است که در موضوع عمومی به یکصد اثر شایسته و سه اثر منتخب بخش ویژه هدایای نفیسی تعلق می گیرد و تقدیر از پژوهشسراها و مدارس با مشارکت برتر صورت خواهد پذیرفت.

در چهار دوره گذشته بیش از ۱۶هزار دانش آموز از ۱۱کشور ایران، مراکش، الجزایر، مالزی، هند، ترکیه، عراق، تانزانیا، تونس، پاکستان و افغانستان در این رویداد شرکت داشته اند. در این دوره ۷۷۷اثر از ۲۸استان کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

این دوره از مسابقه با حمایت های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، بنیاد ملی نخبگان، پارک فناوری پردیس، ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی، انجمن ترویج علم ایران، اتحادیه انجمنهای معلمان فیزیک ایران، سازمان سما، تعدادی از مراکز علمی و پژوهشسراها، بنیاد علمی اکو، یونیسف و کمیته دایمی همکاری‌های علمی و فناوری سازمان همکاری اسلامی (کامستک) در سطح بین‌المللی برگزار می‌شود.

دانش آموزان علاقه‌مند می‌توانند در قالب گروه‌های ۲ یا ۳ نفره دانش آموزی و یا مشارکت اعضای خانواده خود در این رویداد شرکت کرده و از طریق درگاه www.noor.mstfdn.org آثار خود را تا ۲۵مرداد‌ به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار