حسینی: آزادسازی سواحل شمال و جنوب از اقدامات خوب دولت سیزدهم است

تهران (پانا) - معاون امور مجلس رئیس‌جمهوری با بیان اینکه در گذشته اقداماتی برای آزادسازی سواحل رخ داد اما ناتمام ماند، گفت کارهای بزرگ با مخالفت مقاومت مواجه می‌شود و لذا این کار را به انجام رساند.

کد مطلب: ۱۲۹۲۲۶۸
لینک کوتاه کپی شد
حسینی: آزادسازی سواحل شمال و جنوب از اقدامات خوب دولت سیزدهم است

سید محمد حسینی در حاشیه بازدید از طرح آزادسازی سواحل استان گیلان در شهرستان لنگرود، اظهار کرد: یکی از اقدامات خوب دولت سیزدهم که با فرمان رئیس جمهور اجرایی شد و همه وزارتخانه ها و دستگاه ها همراهی کردند، آزادسازی سواحل شمال و سپس جنوب کشور است.

وی هدف از اجرای طرح آزادسازی سواحل را بهره مندی مردم این استان و گردشگران از نعمت ساحل و دریا دانست و تصریح کرد: طرح‌های سالم سازی دریا برای سهولت حضور مردم در سواحل دنبال می شود.

معاون امور مجلس رئیس جمهوری، با بیان اینکه در گذشته اقداماتی برای آزادسازی سواحل رخ داد اما ناتمام ماند، خاطرنشان کرد: اجرای موفق طرح آزادسازی سواحل در دولت سیزدهم نشان داد که اگر عزم و اراده جدی باشد و همه دست به دست هم دهیم و از بخشی نگری و منافع سازمانی به نفع مصالح ملی بیاییم، می‌توانیم کارهای بزرگی را به انجام برسانیم.

حسینی ضمن قدردانی از نیروهای نظامی و انتظامی و ارتش و سپاه و بسیج و استانداران و فرمانداران و بخشداران در اجرای این طرح، گفت: دغدغه شخصیت های فرهنگی و مذهبی به دنبال آزادسازی سواحل، خطر جانی برای مردم ناشی از غرق شدن و بی توجهی به مسائل اخلاقی و شئونات فرهنگی است لذا با تاکید رئیس جمهوری و محوریت وزارت کشور همه دستگاه ها را مکلف به رسیدگی کردیم تا طرح مذکور تبعات منفی نداشته باشد.

وی آزادسازی سواحل را فرصتی برای بهره مندی مردم از نعمت دریا دانست و بیان کرد: پیش بینی می شود گردشگران بعد از دو سال کرونایی استقبال خوبی از سواحل شمالی و جنوب کشور کنند و لذا مسئولان این مناطق باید پای کار باشند و با برگزاری جشنواره ها و نمایشگاه ها و فعالیت های فرهنگی و هنری نگرانی ها را برطرف کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار