اجرای طرح مدرسه تابستانه در شهرکرد کلید خورد

شهرکرد (پانا) - مراسم افتتاحیه طرح مدرسه تابستانه جهت جبران و تثبیت یادگیری دانش‌آموزان در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۹۲۱۰۹
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح مدرسه تابستانه در شهرکرد کلید خورد

مراسم افتتاحیه طرح مدرسه تابستانه در دوره ابتدایی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در مدرسه فاطمیه شهرکرد برگزار شد.

در این مراسم افشین امیریان، مدیر کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری اهداف برگزاری این طرح را حمایت از دانش آموزان لازم التوجه، همچنین تعمیق یادگیری و تقویت بنیه علمی دانش آموزان و نیز کاهش افت تحصیلی دانش آموزان تکرار پایه و ترک تحصیل برای بیش از ۱۳ هزار دانش آموز ابتدایی در ۴۸۴ پایگاه عنوان کرد.

محمد محمدی، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری نیز در این مورد گفت: در ۳۰ سال گذشته چنین برنامه مدون و مفصلی برای آموزش دانش آموزان در دوره تابستان برنامه ریزی و اجرا نشده بود.

محمدی افزود: این طرح در روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه در بیش از ۶۰ درصد از مدارس ابتدایی استان برگزار می شود و دروس ریاضی، فارسی و علوم به دانش آموزان آموزش داده خواهد شد. همچنین اهمیت آموزش قرآن در این دوره از کلاس‌ها را نیز یادآور شد.

معاون ابتدایی آموزش و پرورش استان ادامه داد: در کنار آموزش دروس مطرح شده، ارگان‌ها و نهادهای مرتبط و همکار با آموزش و پرورش کلاس‌های ورزشی، فرهنگی، هنری و تربیتی را در این طرح به اجرا خواهند گذاشت تا کلاس ها فقط جنبه آموزشی نداشته باشد و محیطی شاداب و جذابی برای دانش آموزان فراهم شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار