کسب مقام فرهنگیان منطقه 4 در مسابقات ورزشی فرهنگیان شهر تهران

تهران (پانا) - اختتامیه مسابقات ورزشی فرهنگیان شهر تهران برای معلمان فرهنگی منطقه 4 علاوه بر ایجاد شور و نشاط و شادی، کسب مقام به ارمغان آورد.

کد مطلب: ۱۲۹۱۷۲۴
لینک کوتاه کپی شد
کسب مقام فرهنگیان منطقه 4 در مسابقات ورزشی فرهنگیان شهر تهران

آیین اختتامیه مسابقات ورزشی فرهنگیان شهر تهران با حضور همکاران اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، مدیران مناطق آموزش و پرورش، هادی زمانی نژاد؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه، علی گلشن؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی و کارشناس مسئول تربیت بدنی و همچنین همکاران فرهنگی شرکت کننده در این دور از رقابت ها در مجموعه شهید رجایی آموزش و پرورش منطقه 8 برگزار شد.

مسابقات ورزشی فرهنگیان یادواره شهید ابراهیم هادی در دو بخش آقایان و خانم ها در رشته های بدمینتون، والیبال، تنیس روی میز و فوتسال برگزار شد که در این دور از رقابت ها همکاران فرهنگی منطقه 4 توانستند با اقتدار در بخش همکاران فرهنگی آقا در رشته فوتسال مقام سوم، در رشته تنیس روی میز مقام سوم و در بخش همکاران فرهنگی خانم در رشته بدمینتون مقام سوم در شهر تهران را کسب نمایند. در این دور از رقابت هاخانم عسل رفیعی در رشته بدمینتون مقام سوم انفرادی و مصطفی اشراقی در رشته تنیس روی میز مقام دوم انفرادی را از آن خود کردند و توانستند پرچم مقام های درخشان این منطقه را در میان فرهنگیان شهر تهران به اهتزاز درآورند.

در حاشیه این مراسم هادی زمانی نژاد؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه4 ضمن تشکر از تمامی همکاران برای کسب این مقام های ارزشمند گفت: ورزش و فعالیت بدنی به عنوان یک فرهنگ باید در جامعه ما نهادینه شود و آموزش و پرورش به عنوان بزرگ ترین دستگاه فرهنگ ساز در همه زمینه ها الگو است و باید فرهنگ سازی ورزش در میان آحاد جامعه را از خودمان شروع کنیم. قطعا هدف از برگزاری این مسابقات ایجاد شور و نشاط و شادابی در میان جامعه فرهنگیان پس از دوران تلخ و منحوس کرونا، ایجاد انگیزه و افزایش راندمان کاری و کمک به سلامت جسمانی و روحی روانی فرهنگیان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار