درخواست چمران از خزانه‌دار شورا؛

اسناد فروش ملک شرکت واحد اتوبوسرانی ارائه شود

تهران (پانا) - رئیس شورای شهر تهران گفت که از خزانه‌دار شورا درخواست کرده اسناد و مدارک فروش ملک هزار و ۶۰۰ میلیاردی اتوبوس‌رانی را ارائه کند.

کد مطلب: ۱۲۹۱۶۶۰
لینک کوتاه کپی شد
اسناد فروش ملک شرکت واحد اتوبوسرانی ارائه شود

مهدی چمران در حاشیه هفتاد و ششمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در ارتباط با بلاتکلیفی حدود 20 هزار ملک در مسیر راه‌آهن تهران - تبریز اظهار کرد: این املاک عموما در مناطق 17 و 18 قرار دارند.

وی در پاسخ به این سوال که حبیب کاشانی عضو شورای شهر تهران در جلسه گذشته شورا در ارتباط با فروش ساختمان واحد اتوبوسرانی برای تامین حقوق پرسنل به شهرداری تهران تذکر داد آیا این مسئله صحت دارد یا خیر، اظهار کرد: بنده در این زمینه از آقای کاشانی خواسته‌ام مدارک خود را ارائه کند که البته اگر با رعایت قوانین و مقررات باشد منعی ندارد اما به هر ترتیب قرار شده که این مدارک را به ما بدهد.

رئیس شورای شهر تهران در ارتباط با میزان تحقق درآمدهای شهرداری تهران در چند ماهه گذشته از سال 1401، گفت: به این نکته باید اشاره کرد که درآمدها به میزانی که ماهیانه باید تحقق پیدا کند محقق نشده است و در واقع تحقق برنامه‌ تا سه ماهه اول کم بوده اما نسبت به میزان تحقق درآمدها در سه ماهه سال گذشته بیشتر بوده است.

وی ادامه داد: البته کار همیشه به این شکل بوده است که درآمدها در سه ماهه ابتدایی سال به طور کامل محقق نمی‌شود و با توجه به اینکه ما در تابستان قرار داریم بالطبع در این مقطع ساخت و ساز و اخذ صدور پروانه سرعت می‌گیرد و درآمدها افزایش می‌یابد.

چمران همچنین درباره افزایش حقوق پرسنل و کارمندان شهرداری نیز گفت: این مسئله نیز مقداری مربوط به دولت است. البته شهرداری تهران تصمیماتی در این زمینه اخذ کرده و کارهای خوبی هم انجام شده است اما به طور کلی این مسئله مربوط به تصمیمات و مصوبات دولتی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار