رییس آموزش و‌پرورش مانه و سملقان در مراسم افتتاحیه پایگاه‌های اوقات فراغت:

آموزش دانش‌آموزان در پایگاه‌های اوقات فراغت موجب مهارت و‌کارآفرینی آنها می‌شود

مانه و‌ سملقان (پانا) - رییس آموزش و‌ پرورش مانه و سملقان در مراسم افتتاحیه پایگاه‌های اوقات فراغت این شهرستان اظهار کرد آموزش دانش‌آموزان موجب مهارت‌های آنها می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۹۱۵۷۹
لینک کوتاه کپی شد
آموزش دانش‌آموزان در پایگاه‌های اوقات فراغت موجب مهارت و‌کارآفرینی آنها می‌شود

محسن روحانی، رییس آموزش وپرورش شهرستان مانه و سملقان در مراسم افتتاحیه پایگاه‌های اوقات فراغت شهرستان مانه وسملقان ؛ضمن تشکر وقدردانی از مسوولین شهرستانی واستانی همچنین دانش آموزان واولیا به جهت حضور در این مراسم ضمن یادآوری اهمیت اوقات فراغت دانش آموزان گفت: اوقات فراغت یکی از دغدغه های والدین بعد از پایان سال تحصیلی دانش آموزان است که از مهمترین برنامه های آموزش و‌پرورش با کمک دیگر ارگان ها، برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت است، زیرا حضور در این کلاس ها موجب آموزش و‌ کسب مهارت و کارآفرینی دانش آموزان در آینده می شود.
وی همچنین با بیان برنامه ریزی های انجام شده در خصوص برگزاری کلاس های اوقات فراغت بیان کرد: طی برنامه ریزی های انجام شده و هماهنگی با نهادها و ادارات ذیربط ۴۰برنامه مهارتی و‌آموزشی برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است که از این میان ۲۵برنامه متعلق به آموزش و پرورش و ۱۵برنامه متعلق به سایر نهادها است.

روحانی در پایان اظهارات خود افزود: انتظار می‌رود والدین در انتخاب کلاس های اوقات فراغت علایق دانش آموزان را مورد اولویت قرار داده تا فرزندانشان مهارت مورد علایق خود را فراگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار