اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام آموزشی در نایین تا مهر ماه امسال / فیلم

اصفهان (پانا) - مدیر کل نوسازی مدارس استان اصفهان گفت پروژه‌های نیمه‌تمام آموزشی در نایین تا مهرماه امسال به بهره‌برداری می‌رسند.

کد مطلب: ۱۲۹۱۴۵۳
لینک کوتاه کپی شد
اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام آموزشی در نایین تا مهر ماه امسال / فیلم

مجید نسیمی، مدیر کل نوسازی مدارس استان اصفهان در سفر شهرستانی سید رضا مرتضوی،استاندار استان اصفهان به شهرستان نایین،ضمن بازدید از پروژه های آموزشی و طرح های نیمه تمام این شهرستان در حوزه آموزش و پرورش، از اتمام پروژه های نیمه تمام در حوزه آموزشی نایین تا مهرماه ۱۴۰۱ خبر داد و بیان کرد: امروز به همراه ریاست محترم اداره آموزش و پرورش نایین از ۵ پروژه نیمه تمام شهرستان نایین بازدید شد. از این پنج پروژه،دو پروژه که اردوگاه فرهنگی تربیتی شهید باهنر و مدرسه جایگزین خشت و گلی عفیفی فر در مسکن مهر نایین هستند را تا مهرماه ۱۴۰۱ به ساخت و بهره برداری می‌رسانیم تا دانش آموزان و فرهنگیان عزیز بتوانند در سال تحصیلی پیش رو از آن بهره مند شوند.

وی خاطر نشان کرد: ٣ پروژه دیگر که یکی از آنها پروژه خیرساز است، طبق صحبت ها و هماهنگی هایی که در جلسه شورای اداری انجام شد، مقرر شد که راه و شهرسازی با توجه به قرارداد خود برای مسکن مهر این شهرستان، سهم خود را ایفا کند تا پروژه با پیشرفت رو به رو شود و زمان ساخت کمتری را مصرف کند که انشالله تا مهر ۱۴۰۲ قابل بهره برداری باشد.

در ادامه نسیمی بیان کرد: پروژه بنیاد برکت شهر بافران که از محل اعتبارات بنیاد برکت و اعتبارات محرومیت زدایی تامین اعتبار می‌شود، هم اکنون پیمانکار پروژه مشغول به کار است و کار را پیش می‌برد. امید است بتوانیم تا قبل از پایان امسال این پروژه را به بهره برداری برسانیم.

مجید نسیمی ادامه داد: در کنار همه موارد گفته شده،با بحث تجهیزات کلاسی، اداری مدارس شهرستان نایین روبه رو هستیم که امسال با توجه به اعتبارات خوبی که در سال ۱۴۰۰ پیش بینی شده، تجهیزاتی آماده شد که تحویل شهرستان نایین داده خواهد شد. همچنین تجهیزات هنرستان های شهرستان نایین در موضوع تجهیزات رایانه ای این هنرستان ها مخصوصا هنرستان دخترانه نیاز به پیگیری است که انشالله آنها را هم تامین خواهیم کرد.

وی در پایان با توجه به موضوع مناطق محروم در شهرستان نایین افزود: با توجه به پیگیری های بعمل آمده و پیش بینی سه پروژه در این مناطق، با تامین اعتباراتی که انجام خواهد شد به لطف الهی پروژه ها را شروع و با اعتبارات سال آینده بتوانیم آنها را تکمیل کنیم.

مجید نسیمی در جریان این سفر شهرستانی از پروژه های در حال ساختِ سالن ورزشی اردوگاه شهید باهنر، دبستان ابتدایی شهرک قائمیه، مدرسه برکت بافران و خانه معلم به همراه ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان نایین بازدید کرد.

خبرنگار: محمدمهدی اشرف

تصویربردار: محمدیاسین کوشک

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار