شناسایی نیاز‌های فناورانه ۱۰ واحد تولیدی در استان اردبیل

اردبیل(پانا) - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل گفت با ارائه بسته‌های حمایتی، نیاز‌های فناورانه واحد‌های تولیدی شناسایی و برطرف می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۹۱۳۰۷
لینک کوتاه کپی شد
شناسایی نیاز‌های فناورانه ۱۰ واحد تولیدی در استان اردبیل

محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل اظهار کرد: دانش و فناوری یکی از ضروریات مهم توسعه صنعت است و در سالی که مزین به سال حمایت از تولید دانش بنیان و اشتغال‌آفرین است، با فعالیت‌های پژوهشی می‌توان فرآیند فناوری را در صنعت نهادینه کرد.

وی در کارگروه حمایت از واحد‌های تولیدی با بیان اینکه واحد‌های تولیدی برای بقاء در دنیای رقابت امروز نیازمند ارتقاء تکنولوژی و فناوری هستند، گفت: باروری و به‌کارگیری طرح‌ها و ایده‌های فنآورانه، ضمن رشد و توسعه صنعت، زمینه شکوفایی ایده‌های کارآفرین را نیز مهیا خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ادامه داد: شرکت شهرک‌های صنعتی با برگزاری نشست‌ها، بازدید‌ها و کلینیک‌های عارضه یابی، ضمن امکان بهره مندی واحد‌های صنعتی از خدمات مشاوره‌ای، آموزشی و حمایتی، زمینه را برای افزایش دانش و تکنولوژی آنان فراهم کرده است.

اهلی بیان کرد: این شرکت با استفاده از ظرفیت مشاوران توانمند استان در قالب کلینیک کسب و کار و با هدف ارتقاء بهره وری و تکنولوژی، اقدام به شناسایی و رفع نیاز‌های فناوری واحد‌های تولیدی می‌کند که در این راستا، حمایت از شناسایی، ارزیابی و دسته‌بندی نیاز‌ها و مسائل فناورانه واحد‌های تولیدی از جمله مواردی است که مورد حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: با احصاء و شناسایی این نیازها، از واحد‌هایی که نیاز به ارتقاء فناوری دارند در زمینه‌های مختلف از قبیل انتقال تکنولوژی حمایت مالی می‌شود که بر این مبنا در سال ۱۴۰۰ مشکلات فناوری ۱۰ واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان مورد شناسایی و آسیب شناسی قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار