رئیس اداره آموزش و پرورش البرز خبر داد:

اختتامیه کارگاه‌های توانمندسازی خانواده‌های دانش‌آموزان آسیب‌دیده جسمی حرکتی در البرز

کرج (پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز از برگزاری جلسات پایانی دبیرخانه کشوری آگاه‌سازی و توانمندسازی خانواده‌های دانش‌آموزان آسیب‌‌دیده جسمی حرکتی در استان البرز خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۹۱۲۸۳
لینک کوتاه کپی شد
اختتامیه کارگاه‌های  توانمندسازی خانواده‌های دانش‌آموزان آسیب‌دیده جسمی حرکتی در البرز

عباس کشاورز، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان البرز افزود: کارگاه های آموزشی در راستای اجرای بسته های تحولی خانواده محور، ویژه اولیاء مشاوران و آموزگاران به همت سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، از تاریخ 25 بهمن 1400 تا 13 تیر 1401 با حضور اساتید باتجربه کشوری و استانی در 15 جلسه دو ساعته برگزار شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: جلسات دبیرخانه با موضوعات آشنایی باICF،انواع فلج مغزی و آشنایی با ملاحظات آن، آموزش یوتنسل ها، تکنیک های بازی درمانی کودک محور، آموزش مفاهیم شناختی، ریاضی و خوانداری در کودکان CP، غنی‌سازی روابط در خانواده، نقش مادر و پدر در سلامت روان خانواده، کودکان مشکلات جسمی حرکتی چه انتظارهایی دارند، چگونه می توان نگرش نسبت به کودکان با مشکلات جسمی و حرکتی را اصلاح کرد و به چه مهارت هایی نیاز دارند، آشنایی با ورزش دانش آموزان با آسیب های جسمی حرکتی، آسیب پذیری هیجانی والدین و تاب آوری در سطح کشوری به صورت مجازی برگزار شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان البرز در ادامه گفت: جلسات دبیرخانه تخصصی آموزشی خانواده و دانش آموزان آسیب دیده حرکتی، با حضور حداکثری اولیا و مشاوران و آموزگاران در سطح کشور سیزدهم تیرماه به کار خود پایان داد.

کشاورز ضمن تشکر و قدردانی از همه عزیزان که در این امر مهم همراه و همیار بودند و با حضور پررنگ خود به غنای جلسات آموزشی افزودند از خداوند منان برای همگی سلامت، سعادت و توفیق روزافزون خواستارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار