فرماندار اسلامشهر:

ضرورت حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی و اجرای طرح‌های عمرانی شهرستان اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - فرماندار شهرستان اسلامشهر از دستور رسیدگی جهت حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی و اجرای طرح‌های عمرانی شهرستان اسلامشهردر دیدار با وزیر اقتصاد و دارایی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۹۰۵۶۳
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی و اجرای طرح‌های عمرانی شهرستان اسلامشهر

حسین حبیبی، فرماندار شهرستان اسلامشهر در رابطه با این دیدار به پانا اظهار کرد: در جریان ملاقات مهدی شریفیان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات ، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی و احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی، در رابطه با تخصیص اعتبار مصوب پروژه‌های مهم و زیرساختی شهرستان اسلامشهر در قانون بودجه ۱۴۰۱ کل کشور مسائل مواردی مطرح شد.

وی در ادامه بیان کرد: همچنین در زمینه پرداخت ۱۰ میلیارد تومان باقی‌مانده پروژه متروی اسلامشهر از اعتبار قانون بودجه سال گذشته و همچنین افزایش سهم تسهیلات در راستای حمایت از کارآفرینی و فعالیت کارگاه‌ها و واحدهای تولیدی صنعتی از محل تبصره ۱۸ بحث و تبادل نظر شد.

حبیبی تصریح کرد: در بخش دیگری از این دیدار، موضوعاتی در رابطه با تسریع در بهره‌برداری کامل بندر خشک آپرین و رسیدگی به مسائل مشکلات برخی از شرکت‌های تولیدی شهرستان اسلامشهر از جمله، میهن، سایپا لجستیک، ماهیران و الکتروژن نیز مواردی ارائه شد که وزیر اقتصاد و دارایی دستوراتی را برای رسیدگی به موارد مطرح‌شده صادر کرد.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار