بررسی مشکلات سیاسی امنیتی ‌سیستان و بلوچستان با حضور معاون سیاسی مرکز بررسی‌های استراتژیک

تهران (پانا) - در سفر یک روزه رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری و هیات همراه به استان سیستان و بلوچستان، جلسه کمیته ویژه شورای تامین استانداری سیستان و بلوچستان با حضور دکتر ابوذر گوهری مقدم، معاون سیاسی و بین‌الملل مرکز بررسی‌های استراتژیک، معاون سیاسی استانداری و جمعی از فرمانداران استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۹۰۴۵۲
لینک کوتاه کپی شد
بررسی مشکلات سیاسی امنیتی ‌سیستان و بلوچستان با حضور معاون سیاسی مرکز بررسی‌های استراتژیک

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری، در ابتدای این جلسه معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان، فرمانداران شهرستان‌های این استان به بیان مشکلات و معضلات موجود در استان پرداختند.
در این جلسه «کمبود جایگاه‌های عرضه سوخت و صفوف طولانی خودروها در سطح استان»، «عدم اعطای مجوز جدید جایگاه سوخت»، «کمبود آرد و تشکیل صفوف طولانی در نانوایی‌ها» و «تنش آبی» و نیز مشکلات ایجاد شده ناشی از افزایش مهاجران خارجی به استان از جمله مهمترین معضلات استان سیستان و بلوچستان عنوان شد.
در ادامه این نشست نیز دکتر ابوذر گوهری مقدم، معاون سیاسی و بین‌الملل مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری، ضمن تقدیر از تلاش‌های مسئولان استانی حاضر در جلسه به‌ویژه مسئولان انتظامی و امنیتی که نظم و امنیت را در این استان حاکم کرده‌اند، بر اهمیت رسیدگی به معضلات و مشکلات مطرح شده در این جلسه تاکید و اعلام کرد مرکز بررسی‌های استراتژیک پیگیر مسائل مطرح شده در این نشست از طریق ارائه گزارشی مکتوب به دفتر رئیس جمهوری خواهد شد.
معاون سیاسی و بین‌الملل مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری در پایان تاکید کرد که این مرکز به عنوان رابط فعال بین نخبگان و مدیران استان با دفتر رئیس جمهور، نقشی فعال و مضاعف را در جهت انعکاس و حل مشکلات استان ایفا خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار