در راستای افزایش زمینه‌های همکاری آموزش و پرورش با قوه قضائیه برگزار شد:

نشست هم‌اندیشی مسئولین آموزش و پرورش منطقه 4 با مسئولین دادسرای شهید باهنر

تهران (پانا) - نشست هم‌اندیشی مسئولین آموزش و پرورش منطقه 4 با مسئولین دادسرای شهید باهنر در راستای تسهیل ثبت‌نام دانش‌آموزان فاقد مدارک هویتی در مجتمع قضایی شهید باهنر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۹۰۳۲۰
لینک کوتاه کپی شد
نشست هم‌اندیشی مسئولین آموزش و پرورش منطقه 4 با مسئولین دادسرای شهید باهنر

در راستای افزایش زمینه‌های همکاری آموزش و پرورش با قوه قضائیه، نشست هم اندیشی مسئولین آموزش و پرورش منطقه 4 با مسئولین دادسرای شهید باهنر در راستای تسهیل ثبت نام دانش آموزان فاقد مدارک هویتی در مجتمع قضایی شهید باهنر با حضور هادی زمانی نژاد؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه،مسئولین بازرسی مقاطع تحصیلی و حقوقی آموزش و پرورش منطقه 4 برگزار شد.

زمانی نژاد؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 در خصوص لزوم همکاری آموزش و پرورش و قوه قضاییه در راستای کاهش آسیب های اجتماعی گفت: زمینه‌های همکاری آموزش و پرورش با قوه قضائیه همواره وجود داشته است و در سال‌های اخیر با وجود سامانه نماد، این موضوع جدی‌تر شده است. در راستای همکاری‌های دوجانبه، بهتر است برنامه‌ها و جلسات مستمر و منظمی، برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از سوی قوه قضائیه و آموزش و پرورش وجود داشته باشد و به عنوان یک ضرورت احساس می شود.

وی با اشاره به تلاش آموزش و پرورش در ثبت نام دانش آموزان بازمانده از تحصیل به دلیل نداشتن مدارک هویتی، ادامه داد: تلاش خواهیم کرد با همکاری و هم اندیشی مسئولین قضایی و ارائه راهکارهای قانونی ثبت نام این دسته از دانش آموزان تسهیل شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار