مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

تفکری بهتر و اصیل‌تر از اندیشه‌های شهید بهشتی وجود ندارد

اصفهان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت نیاز است با حضور جوانان و نوجوانان در خانه پدری شهید بهشتی و همچنین اجرای سیر مطالعاتی سبک زندگی شهید بهشتی، نگرش و اندیشه این شهید مظلوم در جامعه به ویژه دانش‌آموزان نهادینه شود، چرا که تفکری بهتر و اصیل‌تر از اندیشه‌های شهید بهشتی وجود ندارد .

کد مطلب: ۱۲۹۰۲۶۶
لینک کوتاه کپی شد

محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در مراسم بزرگداشت شهید بهشتی و شهدای هفتم تیر که در منزل پدری آن شهید گرانقدر در اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: شهید مظلوم بهشتی، یکی از ارکان شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی بود و تصویب قانون اساسی به عنوان مهم‌ترین قانون کشور از یادگارهای اوست.

وی افزود: در مکان مقدسی قرار داریم که تفکر شهید بهشتی در آن رشد پیدا کرده است و نیاز است با حضور جوانان و نوجوانان در این خانه و همچنین اجرای سیر مطالعاتی سبک زندگی شهید بهشتی، نگرش و اندیشه این شهید مظلوم در جامعه به ویژه دانش‌آموزان نهادینه شود.

ابراهیمی گفت: تفکری بهتر و اصیل‌تر از اندیشه‌های شهید بهشتی وجود ندارد و ما در نهاد تعلیم و تربیت باید به دنبال الگوهایی همانند شهید بهشتی برای دانش‌آموزان در جامعه باشیم.

گفتنی است در این مراسم که با حضور جمعی از مسؤولان استان اصفهان و مدیران نواحی و کارشناسان و روسای ادارات داخل اداره‌کل آموزش و پرورش برگزار شد، از مجموعه ده‌جلدی کتاب «آقای بهشتی» رونمایی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار