مسول سازمان دانش‌آموزی شهرستان آباده:

برای تربیت اجتماعی دانش‌آموزان از ظرفیت ارگان‌ها و تشکل‌های دیگر استفاده می‌کنیم

آباده ( پانا ) - قاسم خلیفه امروز در جلسه ویدئو کنفرانس مسوولان سازمان‌های دانش‌آموزی مناطق 59 گانه آموزش و پرورش فارس که با حضور قائم مقام معاون وزیر و رئیس سازمان دانش‌آموزی کشور در شیراز برگزار شد، پیشنهاد تشریک مساعی با سازمان‌های دیگر را داد و افزود اگر بتوانیم با نهادهای مختلف برنامه‌های مشترک ایجاد کنیم مانع موازی کاری در بسیاری از فعالیت‌ها می‌شویم .

کد مطلب: ۱۲۸۹۸۰۱
لینک کوتاه کپی شد
برای تربیت اجتماعی دانش‌آموزان از ظرفیت ارگان‌ها و تشکل‌های  دیگر استفاده می‌کنیم

دخیل‌کردن اولیا در فعالیت‌ها از جمله دیگر پیشنهادات معاون پرورشی و تربیت بدنی آباده بود که به عنوان تجربه موفق سازمان دانش‌آموزی این شهرستان از آن یاد کرد و گفت: در این رابطه اولیا را دخیل در برنامه‌ها کرده و با ارائه گواهی به آنان و کمک گرفتن برای انجام اردوها یا جشنواره‌ها به نوعی به همکاری تشویق می‌شوند.

وی در ادامه بر مهارت‌آموزی اجتماعی و حتی سیاسی شامل برگزاری مسابقات مناظره دانش‌آموزی و برگزاری جشن اردو در مکان‌های مختلف تاکید کرد.

خلیفه با اشاره به ضرورت همکاری دیگر نهادها برای رشد اجتماعی دانش‌آموزان گفت: در این راستا برای کمک به رشد اقتصادی دانش‌آموزان سعی کردیم تا با استفاده ازظرفیت سازمان‌های دیگر از جمله همکاری با انجمن سینمای جوان و گرفتن تخفیفات و معرفی دانش‌آموزان مستعد زمینه شرکت آنان در کلاس‌های مختلف را فراهم کنیم.

زمینه سازی حضور دانش‌آموزان در مساجد روی دیگر صحبت‌های مسول سازمان دانش‌آموزی آباده بود که در این مورد گفت: مساجد در زمینه تربیت اسلامی ظرفیت ارزشمندی است که با طرح‌هایی از جمله نوگلان فاطمی، مهدی یاوران و ...‌ باعث استقبال دانش‌آموزان شده‌ایم.

خلیفه با اشاره به استفاده از ظرفیت مربیان فعال سازمان دانش‌آموزی گفت: برای رشد همه جانبه دانش‌آموزان لازم است تا روی مربیان مستعد و فعال سازمان سرمایه‌گذاری شده و با آموزش به آنان در فرصت تابستان برای آغاز سال جدید و فعالیت بیشتر آماده شویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار