در جلسه شورای آموزش و پرورش آذربایجان غربی مطرح شد:

حمایت از لوازم التحریر تولید داخل/ تسریع در تجهیز مدارس نیازمند

خبرگزاری پانا: معاون برنامه ریزی استاندار آذربایجان غربی گفت: لوازم التحریری كه در داخل كشور و منطبق با اصول ارزشی و عرفی جامعه ما تولید می شود باید مورد حمایت قرار گیرد.

کد مطلب: ۱۲۸۹۳۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، غلامرضا دیزج نژاد در جلسه شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به اینكه بهترین و مهمترین لحظات زندگی دانش آموزان در مدارس و در كنار معلمان و مربیان سپری می شود، اظهار داشت: این زمان بهترین فرصت برای این است كه دانش آموزان را منطبق با مسایل پرورشی و روانشناختی بار بیاوریم .

معاون برنامه ریزی استاندار اذربایجان غربی تصریح کرد: آموزش و پرورش باید بسترهای نهادینه سازی روحیه انضباط اجتماعی در جامعه را فراهم كند.
دیزج نژاد ادامه داد: پرورش تفكر پویا و خلاق و تربیت دانش آموزانی با دید توسعه ای از دیگر وظایف مهمی است كه آموزش و پرورش باید در اولویت امور خود قرار دهد و مباحث توسعه استان از دوران تحصیل با فكر و آموزش دانش آموزان عجین شود .
وی در بخش دیگری با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید حمایت از تولید داخل را مورد تاكید قرار داد و اظهار كرد: لوازم التحریری كه در داخل كشور و منطبق با مسایل ارزشی و عرفی جامعه ما تولید می شود باید مورد حمایت قرار گیرد و همچنین زمینه های لازم برای حضور عرضه كنندگان این محصولات در جامعه فراهم شود .
وی از اداره كل آموزش و پرورش استان خواست تا با برنامه ریزی صحیح و اصولی برای سال های آتی نیازهای تجهیزاتی و‌ آموزشی منطبق با الگوهای ارزشی و اسلامی را شناسایی و به سازندگان سفارش و در سطح استان توزیع كند .
معاون برنامه ریزی استاندار آذربایجان غربی همچنین بر تسریع در تعمیر و تجهیز مدارس نیازمند تا 10 روز آینده و تزریق اعتبار مورد نیاز تاكید كرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار