خوشحالی مردم خراسان جنوبی از طرح هوشمندسازی نانوایی‌ها

بیرجند (پانا) - مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان خراسان جنوبی اظهار کرد هوشمندسازی یارانه نان به عنوان یک حرکت تأثیرگذار در راستای جلوگیری از قاچاق آرد و توزیع عادلانه یارانه در حال اجرا است.

کد مطلب: ۱۲۸۹۲۵۶
لینک کوتاه کپی شد
خوشحالی مردم خراسان جنوبی از طرح هوشمندسازی نانوایی‌ها

مرتضی ذاکریان، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان خراسان جنوبی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هوشمندسازی یارانه نان به عنوان یک حرکت تأثیرگذار در راستای جلوگیری از قاچاق آرد و توزیع عادلانه یارانه در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه در این طرح نانوا، آرد را با قیمت واقعی دریافت کرده و به‌ازای تعداد نان‌های فروخته‌ شده یارانه دریافت خواهد کرد، بیان کرد: تاکنون دستگاه‌های کارتخوان هوشمند در 96 درصد نانوایی‌های استان نصب شده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان خراسان جنوبی از اختصاص 652 دستگاه کارتخوان هوشمند به استان خبر داد و بیان کرد: 626 دستگاه کارتخوان هوشمند نان در سطح نانوایی‌ها نصب شده است.

به گفته وی نانوایی‌ها که تاکنون دستگاه کارتخوان هوشمند در آنها نصب نشده مشکلاتی از قبیل مالکیت و غیره داشته‌اند.

ذاکریان گفت: در نانوایی‌هایی که کارتخوان‌ها نصب شده فروش نان صرفا با استفاده از دستگاه‌های کارتخوان هوشمند انجام می‌شود و با استفاده از این دستگاه تعداد فروش نان در روز مشخص و به همان میزان یارانه آرد به نانوا تعلق گرفته و مابه التفاوت نرخ نان و آرد به حساب نانوا واریز می‌شود.

وی تصریح کرد: با اجرای طرح هوشمندسازی یارانه نان به‌ هیچ‌ وجه موضوع سهمیه‌بندی و یا محدود کردن خرید برای مردم وجود ندارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار