حسینی در گفت‌و‌گو با پانا:

دولت، نظرات نمایندگان مجلس را بررسی و موارد مطابق قانون را رسیدگی می‌کند

تهران (پانا) - معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری گفت دولت نظرات نمایندگان مجلس را بررسی و رسیدگی می‌کند و نتیجه اقدامات را نیز به نمایندگان مجلس، گزارش می‌دهد.

کد مطلب: ۱۲۸۸۸۳۳
لینک کوتاه کپی شد
دولت، نظرات نمایندگان مجلس را بررسی و موارد مطابق قانون را رسیدگی می‌کند

سیدمحمد حسینی در گفت‌‌و‌‌گو با پانا در خصوص نامه رئیس مجلس شورای اسلامی به وزیر اقتصاد درباره عدم پرداخت به موقع سهم بخش درمان از قانون ارزش افزوده توسط خزانه، اظهار کرد: «نظرات نمایندگان مجلس و رئیس مجلس شورای اسلامی در روزهای سه‌شنبه که بحث‌ نظارت در دستور کار است، مطرح می‌شود.»

معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری افزود: «دولت این نظرات را بررسی می‌کند و آنچه که مطابق قانون باشد، رسیدگی خواهد کرد و نتیجه اقدامات را نیز به نمایندگان محترم مجلس، گزارش خواهد داد.»

لازم به ذکر است، روز سه‌شنبه محمدباقر قالیباف در صحن علنی مجلس خطاب به وزیر اقتصاد و خزانه‌دار گفت: بدانید که باید پول واریزی به خزانه را به وزارت بهداشت و درمان بدهید. در همین راستا هفته قبل نامه‌ای به وزیر اقتصاد و خزانه زده شد که اختصاص پیدا نکردن یک درصد از ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده به وزارت بهداشت، خلاف قانون است. همچنین باید سهم بخش درمان از درآمدهای حاصل از هدفمندی یارانه‌ها به صورت صددرصدی تخصیص داده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار