باهدف ترویج فرهنگ کتابخوانی صورت گرفت؛

توزیع ۴۵۰ جلد کتاب میان دانش‌آموزان نیشابوری

نیشابور (پانا) - مسئول کارگروه کتاب قرارگاه فرهنگی امیرالمومنین نیشابور گفت اگر انسان بخواهد در زمینه‌های معنوی و فرهنگی تر و تازه بماند جز رابطه با کتاب چاره‌ای ندارد.

کد مطلب: ۱۲۸۸۶۳۴
لینک کوتاه کپی شد
توزیع ۴۵۰ جلد کتاب میان دانش‌آموزان نیشابوری

سکینه طایفه خانی در گفت و گو با پانا ، هدف از ایجاد این کارگروه را افزایش سرانه مطالعه، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و آشتی دانش آموزان با کتاب عنوان کرد و گفت: کتاب‌خوانی باعث می‌شود دانش آموزان از فضای آلوده مجازی و تاثیرات منفی آن دور شده و از خیال پردازی‌های بی پایه و اساس پرهیز کنند.

وی ادامه داد: بیش از هشت مدرسه از مقاطع تحصیلی متوسطه اول و دوم نیشابور زیر مجموعه مقر کتاب هستند و ۴۵۰ جلد کتاب به صورت امانت به دانش آموزان داده شده است که به لطف خدا، دانش آموزان از محتوای کتاب ها رضایت داشته اند.

طایفه خانی تاکید کرد: مهمترین فواید کتابخوانی این هست که به انسان فکر کردن می آموزد چرا که در بستر فضای مجازی یکی از چیز هایی که از انسان گرفته میشود توانایی فکر کردن است.

مسئول کارگروه کتاب قرارگاه فرهنگی امیرالمومنین با اشاره به اینکه، بیشتر موضوعات این کتاب‌ها رمان یا زندگینامه قهرمانان کشورمان است، گفت: مسایل دینی و مذهبی در قالب رمان، به صورتی جذاب در این کتاب ها بیان می شود و فرد با اختیار و تفکر، مسیر زندگی خود را انتخاب می کند.

خبرنگار دانش آموز: میترا باری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار