ایجاد امید و نشاط در دانش‌آموزان با اجرای کامل پروژه مهر

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت اجرای کامل پروژه مهر، امید نشاط و شادابی را در دانش‌آموزان و اولیا ایجاد خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۲۸۷۹۳۰
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد امید و نشاط در دانش‌آموزان با اجرای کامل پروژه مهر

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش اردبیل، کلام الله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در اولین جلسه پروژه مهر آموزش و پرورش استان اظهار کرد: پروژه مهر عامل ارتقا کیفی و کمی فعالیت های آموزشی و پرورشی و افزایش عملکرد نیروی انسانی را منجر می شود.

وی با بیان اینکه اجرای کامل پروژه مهر، امید، نشاط و شادابی را در دانش آموزان و اولیا ایجاد خواهد کرد، از حوزه های مختلف آموزش و پرورش اعم از صف و ستاد خواست تا برای اجرای بهتر پروژه مهر ، مشکلات حوزه های خود را احصا و برای حل آنها اقدامات لازم را بعمل آورند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه مشکلات مدارس به خودی خود و با امید به دیگران حل شدنی نیست، از مدیران نواحی و مناطق خواست تا از هیچ کمبود و مشکلی در مدارس استان غفلت نکنند.

صفری در ادامه با تاکید بر استفاده از ظرفیت های کانون محله تصریح کرد: با تعامل و استفاده از فرصت های بدست آمده می توانیم امیداوار به تحقق اهداف ترسیم شده باشیم.

وی همچنین خواستار طراحی فرآیند در اجرای پروژه مهر شد و گفت: اگر بخواهیم صفر تا صد پروژه مهر را با موفقیت اجرایی کنیم بدون شک این موفقیت در سایه اقدامات جهادی میسر خواهد شد.

در این جلسه محمود مشکی، معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش استان هم گفت: سال تحصیلی جدید را با رویکرد مشارکت همه جانبه، توانمندسازی نیروی انسانی با تمرکز بر مدیران مجرب و با تاکید بر مدرسه محوری شروع خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در پروژه مهر هر یک از مدارس با توجه به ظرفیت خود مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت، بیان کرد: انتظار داریم مدارس با توجه به شرایط موجود خود یک شعار محوری برای خود انتخاب کنند و برنامه های سالانه خود را بر آن اساس طراحی و محقق سازند.

معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش استان با اشاره به اهداف حمایتی، هدایتی و نظارتی در پروژه مهر گفت: ستاد پروژه مهر بایستی نقش مشورتی، تصمیم سازی، توجیهی، فرهنگ سازی و قانون مداری خود را ایفا کند.

مشکی تصریح کرد: در بازدید از مدارس اصالت مدرسه را بعنوان کانون تربیتی مدنظر قرار خواهیم داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار