رئیس انجمن چشم‌پزشکی ایران تاکید کرد؛

رعایت تعرفه‌های درمانی در حوزه چشم‌پزشکی

تهران (پانا) - رئیس انجمن چشم پزشکی ایران، با عنوان این مطلب که گروه چشم پزشکی همواره با تعرفه‌های مصوب به مردم خدمت می‌کنند، گفت جامعه چشم پزشکی، از بیمه‌ها انتظار دارد که به تعهدات خود عمل کنند.

کد مطلب: ۱۲۸۷۲۸۴
لینک کوتاه کپی شد
رعایت تعرفه‌های درمانی در حوزه چشم‌پزشکی

محمود جباروند، رئیس انجمن چشم پزشکی ایران در افتتاحیه پنجمین همایش بهاره چشم پزشکی ایران ضمن تقدیر از شهدای مدافع سلامت، شهید زارع جوشقانی، شهید فقیهی و شهید باقری گفت: شهادت این عزیزان تعهد و مسئولیت ما را بیش از پیش سنگین می کند آنها نخبگان این مملکت بودند که با تمام وجود در خدمت به مردم و نظام اسلامی بودند و سختی‌های زیادی را متحمل شدند. اینجا جا دارد من از تمام چشم پزشکانی که در عرصه نظام کشور فعالیت می کنند و تمام سختی ها را این روزها تحمل می کنند و در خدمت بیماران هستند قدردانی کنم.

وی عنوان کرد: پنجمین همایش بهاره چشم پزشکی با حضور بیش از 800 چشم پزشک از سراسر ایران و با هدف ارتقا سطح علمی و عملی همکاران و ارائه بروزترین پیشرفت ها و چالش ها در حوزه چشم پزشکی برگزار می‌شود.

رئیس انجمن چشم پزشکی ایران اظهار کرد: گروه چشم پزشکی از اول بنا شان بر این بود که در خدمت بیماران باشند و تعرفه های پزشکی را همیشه رعایت کردند و برای رفاه مردم با بیمه های تکمیلی و پایه قرار داد بستند که هزینه بیماران کاهش پیدا کند تا بیمار دغدغه مالی نداشته باشد ، ولی اخیرا که هزینه پرسنلی بالا رفته بعلت قطع ارز 4و 200 هزینه تجهیزات پزشکی نیز بالا رفته است و اداره بیمارستان ها و مراکز چشم پزشکی بعلت گرانی دستگاه ها خیلی کار سختی شده است.

جباروند گفت: انتظاری که جامعه چشم پزشکی برای اینکه بتواند در خدمت مردم باشد و همچنان با بیمه های تکمیلی قرار داد داشته باشد لزومش این است که بیمه های تکمیلی به تعهدات خودشان عمل کنند و در عرض 2 تا 3 ماه آینده هزینه های مراکز را پرداخت کنند که متاسفانه حدود 8 ماه است بیمه های تکمیلی و بعضی ار بیمه های پایه به قول خودشان عمل نکردند و تمام مراکز با بحران مالی روبرو هستند.

وی در پایان یاد آور شد:‌ از مسئولان کشور می خواهیم که با بیمه ها صحبت کنند که به تعهداتشان عمل کنند اگر به همین روال بخواهد ادامه پیدا کند قطعا مراکز چشم پزشکی با بیمه های تکمیلی قطع ارتباط خواهند کرد که این ضررش برای مردم است و ما دور از اصناف می بینیم که این مشکل حل نشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار