در قالب طرح نهضت ملی طراحی و ایجاد ۳۴ فضای ورزشی درون مدرسه صورت گرفت؛

برگزاری آیین کلنگ‌زنی احداث زمین چمن مصنوعی در مدرسه احسان و خوارزمی

زنجان (پانا) - آیین کلنگ‌زنی احداث زمین چمن مصنوعی در قالب طرح نهضت ملی طراحی و ایجاد 34 فضای ورزشی درون مدرسه، با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان، مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک و سایر مهمانان در محوطه مدرسه احسان و خوارزمی ناحیه 1 زنجان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۸۷۲۰۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آیین کلنگ‌زنی احداث زمین چمن مصنوعی در مدرسه احسان و خوارزمی

علی اسماعیلی، مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در این مراسم اظهار کرد: در قالب طرح شهید سلیمانی، 34 پروژه در سطح استان اجرا خواهد شد که شامل ۱۰ پروژه سالن سقف بلند، ۱۴ زمین چمن مصنوعی و 10 زمین ساحلی خواهد شد که انشالله سعی داریم تا آخر امسال مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

وی بیان کرد: برای اجرای این 34 طرح ، نیاز به مشارکت اولیا و خیرین در ساخت و پیشبرد این پروژه ها داریم. همچنین برای شروع کار، دولت سهم مشارکت خود را به حساب مدارس مجری طرح واریز کرده و برای ادامه کار وافتتاح و بهره برداری به موقع نیاز به همراهی و همکاری خیرین داریم.

اسماعیلی در ادامه ضمن اشاره به طرح شهید خرازی، گفت: در طرح آزادسازی فضاهای ورزشی، بخشی از فضاهای ورزشی زیر نظر آموزش و پرورش به این طرح اختصاص یافته که در قالب آن دانش آموزان پسر در کنار پدران خود و دانش آموزان دختر در کنار مادران خود به ورزش خواهند پرداخت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه با اشاره به فرایند ثبت نام دانش آموزان، افزود: شعار امسال آموزش و پرورش ؛ نزدیک ترین مدرسه به خانه، بهترین مدرسه به دانش آموزان است.

اسماعیلی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به انتخاب آموزش و پرورش استان به عنوان دبیرخانه فعالیت های تابستانی گفت: افتتاحیه این مراسم در هفته اول تیرماه و با حضور وزیر، در زنجان برگزار خواهد شد و برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان برنامه های متنوعی برنامه ریزی و پیش بینی شده است.

وی در پایان از همه دانش آموزان دعوت کرد تا در همایش سلام فرمانده که در روز جمعه 27 خرداد برگزار می شود شرکت کنند.

خوئینی مدیر آموزش و پرورش ناحیه 1 زنجان در ادامه اظهار کرد: در قالب طرح شهید سلیمانی سه پروژه در سطح ناحیه پیش بینی شده که شامل زمین چمن مصنوعی در مدرسه احسان و خوارزمی، زمین ساحلی در مدرسه شیرودی و سالن ورزشی آموزشگاه سپیده کاشانی هستند که با تامین اعتبار مورد نیاز کلنگ زنی خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار