رئیس قرارگاه عدالت تربیتی:

قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی ناظر بر حل مساله است

بوشهر(پانا)_ مشاور وزیر و رییس قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی گفت قرارگاه ناظر به حل مساله و بسیج کردن همه ظرفیت‌های درون و برون سازمانی است.

کد مطلب: ۱۲۸۷۱۳۶
لینک کوتاه کپی شد
قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی ناظر بر حل مساله است

حمیدرضا خان ‌محمدی در نشست با مدیران و روسای آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار کرد: به دلیل انباشته شدن مشکلات در سال‌های گذشته و ضرورت توسعه عدالت در مناطق دور دست، قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی تشکیل است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در دیدار فرهنگیان در اردیبهشت سال جاری، نتیجه رساندن قرارگاه را نیازمند عزم مجاهدانه دانسته‌اند، افزود: برای عزم مجاهدانه باید جان، مال و آبرو را در وسط میدان قرار دهیم تا به نتیجه برسیم.

خان‌محمدی با اشاره به فرماندهی قرارگاه در استان توسط مدیرکل و در شهرستانها و مناطق توسط مدیران و روسا تاکید کرد: وضعیت سنجی، نیازسنجی، برنامه‌ریزی و از همه مهم‌تر، اتصال ظرفیت‌ها به اولویت‌ها وظیفه فرماندهان قرارگاه‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: شعار قرارگاه همه برای آموزش و پرورش است، چون آموزش و پرورش برای همه است و همه مردم مدیون آموزش و پرورش هستند.

خان‌محمدی اضافه کرد: قرارگاه ناظر به حل مساله با بسیج کردن همه ظرفیت درون و برون سازمانی است که این بسیج شوندگی را قرارگاه می‌نامیم.

مشاور وزیر و رییس قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی با بیان اینکه مشی شهید سلیمانی و شهید ابراهیم هادی، کار جهادی بوده است، گفت: برای موفقیت قرارگاه باید با روحیه جهادی و بر اساس سیره شهدا عمل کنیم.

وی ادامه داد: باید از ظرفیت اولیا، بسیج، مساجد، امامزاده‌ها، دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تهران، صنایع، گروه‌های مردمی، کمیته امداد، سازمان تبلیغات و سایر دستگاه‌ها استفاده شود.

خان‌محمدی با بیان اینکه در قرارگاه، کارگروه‌های تخصصی برای عملیاتی کردن اهداف تشکیل شده است، اظهار کرد: تدوین برنامه راهبردی در قرارگاه استانی ضروری و مهم است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: با تشکیل این قرارگاه، نگاه مدیران آموزش و پرورش به مناطق محروم ببشتر می‌شود تا عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر گسترش یابد.


علی موحدی افزود: رییس قرارگاه عدالت تربیتی در کشور، که سال‌های زیادی در گروه‌های موثر فعالیت داشته و راهبر گروه‌های جهادی کشور بوده‌اند، نیروی جهادی شایسته‌ای برای این مسئولیت هستند.

وی تاکید کرد: در نشست با رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه امام صادق(ع) که با موضوع طرح شهید سلیمانی تشکیل شده بود، ایجاد قرارگاه را اعلام کردیم تا از ظرفیت این سازمان انقلابی در گسترش عدالت آموزشی کمک بگیریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار