همایش ملی از نگاه معلم در ایستگاه پایانی

هرمزگان(پانا) - معاون متوسطه آموزش و پرورش شهرستان میناب از پایان کار چهارمین همایش ملی پژوهش‌های حرفه‌ای در روانشناسی و مشاوره با رویکرد از نگاه معلم خبرداد.

کد مطلب: ۱۲۸۶۸۸۵
لینک کوتاه کپی شد
همایش ملی از نگاه معلم در ایستگاه پایانی

عبدالحمید جهانگیری معاون متوسطه آموزش و پرورش شهرستان میناب با اعلام این خبر افزود: چهارمین همایش ملی پژوهش های حرفه ای در روانشناسی و مشاوره با رویکرد از نگاه معلم در تاریخ 1 خردادماه 1401 به کارخود خاتمه خواهد داد.

جهانگیری تصریح کرد: این رویدادعلمی پژوهشی با همکاری دانشکده علوم انسانی دانشگاه هرمزگان و مجموعه آموزش و پرورش شهرستان میناب در سطح ملی در حال برگزاری و دریافت آثار علمی فرهنگیان کشور می باشد که در 7 بخش؛ تحلیل محتوای کتب درسی، مقالات آموزش و پرورش، اقدام پژوهی، روایت پژوهی، کنش پژوهی، درس پژوهی و مقالات آزاد آثار علمی فرهنگیان پژوهشگر را مورد ارزیابی و پذیرش قرار می دهد.

وی اشاره کرد: روند اجرایی همایش از 25 خردادماه شروع و آیین پایانی این رویداد ملی در شهرستان میناب با حضور مسئولان کشوری و استانی در 1 تیرماه برگزار خواهد شد.

جهانگیری عنوان کرد: برگزاری 5 پنل تخصصی ارائه مقالات و برگزاری 2 کارگاه آموزشی، برپایی نمایشگاه پوستری از دیگر برنامه های جنبی این همایش می باشد.

معاون آموزش متوسطه شهرستان میناب خاطر نشان کرد: پنل ارائه مقالات اقدام پژوهی، روایت پژوهی، تحلیل محتوای کتب درسی، مقالات آموزش و پرورش و مقالات آزاد به صورت غیرحضوری در پلتفرم اسکای روم و یک پنل ارائه مقالات به صورت حضوری در شهرستان میناب برگزار خواهد شد.

جهانگیری اظهار کرد: بیش از 400 اثر علمی پژوهشی به دبیرخانه همایش ارسال شده که توسط کمیته علمی و کمیته داوران مورد ارزیابی قرار میگیرد و 21 اثر به عنوان اثار برگزیده مورد تجلیل و تقدیر قرار خواهند گرفت.

خبرنگار پانا: محمدعباسی دومشهری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار