در نخستین برنامه از سفر معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش به زاهدان صورت گرفت؛

عطر افشانی مزار شهید گمنام و کلنگ زنی احداث یادمان شهید در اردوگاه فاطمه الزهرا (س)

زاهدان (پانا) -معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش روز کاری خود در سیستان و بلوچستان را با عطر افشانی مزار شهید گمنام ۱۶ ساله آرمیده در اردوگاه فرهنگی و تربیتی فاطمه الزهرا (س) زاهدان آغاز کرد و کلنگ احداث یادمان این شهید را به زمین زد.

کد مطلب: ۱۲۸۶۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد
عطر افشانی مزار شهید گمنام و کلنگ زنی احداث یادمان شهید در اردوگاه فاطمه الزهرا (س)

اصغر باقرزاده، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و رییس سازمان دانش آموزی کشور، صبح امروز وارد زاهدان شد و در نخستین برنامه از سفر خود با حضور در اردوگاه فاطمه الزهرا (س) زاهدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی، شهدای امنیت و مدافعان حرم با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کرد.

همچنین آیین کلنگ زنی احداث یادمان شهید گمنام ۱۶ ساله آرمیده در اردوگاه فرهنگی و تربیتی فاطمه الزهرا (س) و نمازخانه‌ای در کنار مقبره این شهید با حضور باقرزاده برگزار شد.

در ادامه معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از بخش های مختلف اردوگاه فرهنگی و تربیتی فاطمه الزهرا (س) زاهدان بازدید کرد.

نشست با نمایندگان تشکل‌های دانش آموزی، دیدار با معاونان و مربیان پرورشی و مشاوران مدارس، دیدار با نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، دیدار با استاندار سیستان و بلوچستان، دیدار با خانواده شهدای فرهنگی حضور در جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان و بازدید از اردوگاه‌ها و کانون های فرهنگی و تربیتی از دیگر برنامه های نخستین روز سفر باقرزاده به سیستان و بلوچستان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار