قائم مقام معاون وزیر در سازمان‌ دانش‌آموزی:

مجلس دانش‌آموزی باید تقویت شود

گاهی برای رسیدن به اهداف جمعی نیازمند تغییر هستیم/ باید سازمان را به جایگاهی که لایق آن است، بازگردانیم

تهران (پانا) - قائم مقام معاون وزیر در سازمان‌ دانش‌آموزی با تاکید بر اهمیت جایگاه مجلس دانش‌آموزی از احیای جایگاه مجلس دانش‌آموزی خبرداد.

کد مطلب: ۱۲۸۶۲۹۶
لینک کوتاه کپی شد
مجلس دانش‌آموزی باید تقویت شود

حسین عبادتی در جلسه تودیع و معارفه معاون فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی و مسئول دبیرخانه مجلس دانش‌آموزی با بیان اینکه همه ما در سازمان دانش‌آموزی یک تیم هستیم، اظهار کرد: زمانی حسب آرایش صحنه، برای به ثمر رسیدن هدف جمعی نیازمند تغییر می‌شویم و این جابجایی‌ها به منظور پیش‌برد اهداف سازمان است.

قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی تاکید کرد: بنده برای یک عهد اینجا حضور دارم و آن هم این است که باید سازمان را به جایگاهی که لایق آن است، بازگردانیم.

وی با اشاره به جایگاه مجلس دانش‌‌‌آموزی اظهار کرد: مجلس دانش‌آموزی قدرت نرم سازمان دانش‌آموزی به حساب می‌آید که نباید تضعیف شود و به انزوا برود.

قائم مقام معاون وزیر در سازمان‌ دانش‌آموزی افزود: در همین رابطه مصوبه‌ای از شورای برنامه‌ریزی سازمان اخذ و بنا شد مجلس دانش‌‌آموزی به جایگاه اصلی خود بازگردد.

قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی در ادامه ضمن قدردانی از زحمات اردشیر دهقانی، معاون سابق فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی گفت: البته ارتباط ما با ایشان قطع نخواهد شد و از این پس از مشاوره‌های آقای دهقانی در سازمان دانش‌آموزی استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به معرفی معاون فعالیت‌های دانش‌آموزی و همچنین مسئول دبیرخانه مجلس دانش‌آموزی گفت: آقایان امیر فقیهی و رحمت‌الله رضایی دو نیروی توانمند در معاونت فعالیت‌ها هستند و آقای دهقانی در معاونت، خوش‌سلیقگی داشتند که از این نیروهای توانمند بهره‌مند بودند. این کار دست ما را برای چنین روزی باز کرده بود که ناظر بر حسن مدیریت آقای دهقانی است. رحمت‌الله رضایی یکی از مدیران معاونت فعالیت‌ها است که از مربیان خوش‌سابقه در حوزه مهارت‌ها و شناخت تشکیلات است که سابقه حضور در دفاع مقدس را دارد و ایثارگری ایشان یکی از شاخصه‌های ارزشمند وی محسوب می‌شود. ان‌شاالله روح پاک برادر شهیدشان هم در این مسوولیت همراهشان خواهد بود. از صمیم قلب از همه همکاران که قبول مسئولیت کردند قدردانی می‌کنم.

عبادتی همچنین با اشاره به بازنشستگی و پایان دوران فعالیت جهانگیر درفشی زواره، مدیر عملکرد و ارزیابی امور استان‌های سازمان دانش‌آموزی و ضمن قدردانی از او برای سال‌ها فعالیت در سازمان گفت: آقای زواره سال‌ها زحمت کشید و تلاش کرد و حسن سابقه‌ای از خود در سازمان دانش‌آموزی برجای گذاشت.

اردشیر دهقانی، معاون سابق فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی نیز در ادامه این جلسه گفت: مدت زمان کاری، برای همه ما به شکل‌های مختلفی به پایان می‌رسد. آن چیزی که به یاد خاطره‌ها می‌ماند، اثری است که انسان‌ها در خاطره‌ها باقی می‌گذارند. من در بخش‌های مختلف آموزش‌وپرورش خدمت کردم. از آموزگاری شروع کردم تا به این مرحله رسیدم. تنها بخشی که در دوران کاری من اثرگذار بوده و به عنوان یادگار باقی مانده، خدمتی است که در سازمان دانش‌آموزی انجام دادم.

معاون سابق فعالیت‌های دانش‌‌آموزی گفت: با تمام وجود ‌سازمان دانش‌آموزی را درک کردم و قبول داشتم و پای سازمان دانش‌آموزی جان دادم. باید بگویم که همواره دست خداوند یارای سازمان بود و سازمان را رو به جلو برده است.

وی اضافه کرد: تمام افرادی که سازمان دانش‌آموزی را درک کردند با تمام وجود پای این سازمان ماندند. از دکتر فیض گرفته تا آقایان کفاش و کاظمی که باعث شدند سازمان مسیر خود را با سربلندی طی ‌کند.

دهقانی با بیان اینکه جابه‌جایی روند طبیعی سازمان‌هاست، گفت: همانطور که عده‌ای رفتند و ما جای آنها آمدیم. ما هم می‌رویم و یک عده دیگر جای ما می‌آیند و این چرخه ادامه دارد.

وی با تشکر از دوران مدیریت همه قائم مقام‌های سابق به طور ویژه از زحمات آقای بحری‌زاده در جریان بازمهندسی سازمان تقدیر کردند.

معاون سابق فعالیت‌های سازمان دانش‌‌آموزی خاطرنشان کرد: سازمان باید درون‌زا باشد و خوشحالم که معاون جدید، از نیروهای خود سازمان و از مدیران خوش سابقه داخلی هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار