همزمان با دهه کرامت

همایش «هلال کریمه» با حضور دختران دانش‌آموز در قم برگزار شد

قم (پانا) - همایش هلال کریمه همزمان با دهه کرامت و گرامیداشت یکصدمین سالگرد حضور جمعیت هلال احمر، در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۸۵۷۶۷
لینک کوتاه کپی شد
همایش «هلال کریمه» با حضور دختران دانش‌آموز در قم برگزار شد

همایش «هلال کریمه» همزمان با دهه کرامت و گرامیداشت یکصدمین سالگرد حضور جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، در شبستان حضرت زهرا(س) حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) برگزار شد.

در این همایش، محمد گلفشان رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور و محمدرضا بهرامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم در سخنانی، ایام دهه کرامت و فرارسیدن یکصدمین سالگرد فعالیت و حضور جمعیت هلال احمر را تبریک گفتند و گوشه ای از اقدامات این جمعیت را در خدمت به جامعه بازگو کردند.

سپس حجت الاسلام سید حسین مومنی کارشناس مذهبی و از اساتید حوزه، در سخنانی با اشاره به ایام پربرکت دهه کرامت، توجه به سیره اهل بیت عصمت و طهارت بخصوص آشنایی با زندگی حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) و سخنان گهربار ایشان را خواستار شد.

وی همچنین ضرورت اهتمام همه بویژه دختران را به خودسازی و انجام فرائض الهی از جمله نماز اول وقت و احترام به والدین و ترک محرمات و نیز فراگیری آموزش هایی همچون امداد و نجات، مورد تاکید قرار داد.

این مراسم با شعر خوانی یکی از شاعران آئینی، اجرای گروه سرود و مدیحه سرایی به مناسبت ایام دهه کرامت همراه بود.

در پایان، با حضور حجت الاسلام والمسلمین مهدی فقیه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان قم به تعدادی از شرکت کنندگان، به قید قرعه جایزه اعزام به مشهد مقدس و زیارت آستان مقدس امام علی بن موسی الرضا(ع) تقدیم شد.

در مراسم فوق، جمع زیادی از دختران دانش آموز آموزشگاه های متوسطه اول و دوم به همراه مربیان پیشتاز و تعدادی از اعضای مجلس دانش آموزی و همچنین اعضای داوطلب و جوانان و امدادگران جمعیت هلال احمر استان قم حضور داشتند.

دانش‌آموزخبرنگار: مائده عسگری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار