کمال صالح احمدی به عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر معرفی شد

بوشهر (پانا) - معاون حقوقی مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در آیین معارفه سرپرست اداره اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به اینکه روند فعالیت در دولت، جهادی و انقلابی است اظهار کرد نوع نگاه دولت، توجه ویژه به مطالبات مردم است و امروز دولت خدمت به مردم را افتخار خود می‌داند.

کد مطلب: ۱۲۸۵۷۵۹
لینک کوتاه کپی شد
کمال صالح احمدی به عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر معرفی شد

معاون حقوقی مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در آیین معارفه سرپرست اداره اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به اینکه روند فعالیت در دولت، جهادی و انقلابی است اظهار کرد: نوع نگاه دولت آیت‌الله رئیسی توجه ویژه به مطالبات مردم است و امروز دولت خدمت به مردم را افتخار خود می‌داند.

بنیامین شکوه‌فر با بیان اینکه تلاش مدیران در دولت سیزدهم شبانه‌روزی است، گفت: همان گونه که نگاه دولت برای خدمات‌رسانی جهادی و انقلابی است مدیران استان‌ها هم با همین نگاه شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند.

وی استان بوشهر را قطب ورزشی در کشور دانست و تصریح کرد: نگاه وزیر ورزش و جوانان به استان بوشهر ویژه و خاص است.

معاون حقوقی مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه ورزش یک نهاد اجتماعی و تعاملی است، تصریح کرد: در این راستا توسعه ورزش در همه مناطق نیاز به همکاری و همبستگی همه دستگاه‌ها و مردم دارد.

شکوه ‌فر خاطرنشان کرد: تاکنون در 17 استان صندوق مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه صندوق مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن برای رونق بیشتر ورزش استان ایجاد می‌شود اضافه کرد: در این راستا صنایع و معادن برای تسریع در برنامه‌ها و طرح‌های ورزشی در استان‌ها کمک می‌کنند.

معاون حقوقی مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با معرفی کمال صالح احمدی به عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر از خدمات احمد بهروزیان‌فر مدیرکل قبلی قدردانی کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر نیز جایگاه ورزش در جامعه را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: سلامتی، نشاط و شادابی جامعه با ورزش ارتباط نزدیک و مهمی دارد.

اکبر پورات، جایگاه ورزش قهرمانی استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و با اشاره به توانمندی جوانان ورزشکار استان در عرصه‌های ملی و بین‌المللی افزود: جوانان بوشهری در میدان‌های ورزشی مختلف افتخار آفریده‌اند.

وی با تأکید بر رفع مشکلات جوانان و ورزشکاران تصریح کرد: رفع دغدغه و مشکلات جوانان و ورزشکاران در اولویت قرار دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تبریک به سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر بر توجه به نخبگان و جوانان تأکید کرد.

مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان بوشهر نیز با بیان اینکه ورزشکاران استان در 25 رشته ورزشی عضو تیم ملی هستند خاطر نشان کرد: زیرساخت‌های ورزشی در استان بوشهر افزایش یافته و فضاهای ورزشی نسبت به گذشته 2 برابر شده است.

احمد بهروزیان‌فرد از ساخت 500 زمین مینی فوتبال در روستاهای استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: استان بوشهر در رشته‌های ورزش دریایی و ساحلی از جایگاه بالایی در کشور برخوردار است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهرنیز از احیای دوباره تیم های شاهین و ایرانجوان بوشهر در فوتبال استان خبر دادو افزود: در دیدار با دکتر سجادی وزیر ورزش و جوانان در خصوص احیای این دو باشگاه قدیمی استان در کشور قرار است جلساتی در آینده با مدیران و مالکان این دو باشگاه برگزار شود.

کمال صالح احمدی به ماده 53 قانون الحاق اشاره کرد و گفت: اگر دستگاه ها و شرکت های خصوصی سهم یک درصد از اعتبارات خود را به ورزش اختصاص دهند سالانه بیش از 250 میلیارد تومان به ورزش استان کمک خواهد شد.

وی در پایان کرامت خانواده شهدا در برگزاری مسابقات ورزشی و تکریم این خانواده های شهدا و همچنین نام گذاری اماکن ورزشی یکی از الولیت های کاری خود در دستگاه ورزش استان نام برد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار