زمان تصادف موتورسوارن چه ساعتی است؟

تهران (پانا) - رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع بیشترین تصادفات موتورسواران بین ساعات 19 تا 23 خبر داد و از آمار 30 درصدی این تصادفات ناشی از خستگی راکبین موتورسیکلت خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۸۵۶۱۶
لینک کوتاه کپی شد
زمان تصادف موتورسوارن چه ساعتی است؟

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی اصغر شریفی به نقل از رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص وضعیت تصادفات موتوسواران در شهر تهران اظهار داشت: بیشترین زمان وقوع تصادف موتورسیکلت سواران از ساعت ۱۹:۰۰ تا ۲۳:۰۰ است و این دقیقاً در زمان تاریکی هوا که دید راننده کمتر می باشدروی می دهد.

سرهنگ شریفی افزود: بررسی ها نشان می دهد که حدود ۳۰ درصد تصادفات در این ساعات است و راننده دچار خستگی ناشی از فعالیت روزانه را شامل می‌شود.

وی گفت: لذا رانندگان موتورسیکلت در زمان تاریکی ها حتماً چراغ های موتورسیکلت خود را روشن نگه دارند و از کلاه ایمنی و لباس دارای شبرنگ به جهت بهتر دیده شدن توسط رانندگان سایر وسایل نقلیه استفاده کنند. ۳۵ درصد تصادفات موتورسواران در معابر اصلی شهر تهران به ترتیب خیابان ولیعصر(عج)،خیابان شهید رجایی،خیابان فدائیان اسلام بوقوع پیوسته است.

سرهنگ شریفی در ادامه اظهار کرد: به علت عدم رعایت قوانین و مقررات و تخلفات عدیده موتورسواران در ۶۵ درصد تصادفات رانندگان موتورسیکلت خودشان به عنوان مقصر حادثه به مراجع قضایی و شرکت های بیمه معرفی شده اند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در خاتمه توصیه کرد: راکبین موتورسیکلت در هنگام رانندگی حتماً از کلاه ایمنی استفاده کنند علاوه بر ساعات شب و تاریکی هوا چراغ های موتورسیکلت خود را به جهت بهتر دیده شدن ساعات روز نیز روشن نگه دارند و همچنین خود را همانند سایر رانندگان وسایل نقلیه مقید به رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار