قطار مسافری خارج شده از ریل متعلق به کجاست؟/ اولین تصاویر از محل حادثه

تهران (پانا) - صبح امروز قطار مسافری یزد - مشهد از ریل خارج شد. این قطار متعلق به یک شرکت خصوصی بوده و هنوز جزییات این حادثه مشخص نشده است.

کد مطلب: ۱۲۸۵۲۳۵
لینک کوتاه کپی شد
قطار مسافری خارج شده از ریل متعلق به کجاست؟/ اولین تصاویر از محل حادثه

روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: صبح امروز قطار مسافری مشهد-یزد به دلیل برخورد با یک دستگاه بیل مکانیکی از خط خارج شد.
این اطلاعیه می‌افزاید: ۳ واگن از قطار مسافری مشهد- یزد در بلاک عباس‌آباد- ریزو در محدوده اداره کل راه‌آهن شرق از خط خارج شد.

پیگیری‌های پانا نشان می‌دهد که این قطار متعلق به شرکت ریل سیر کوثر است. در این سانحه، چند نفر مصدوم شده‌اند که در خبرهای بعدی آمار دقیق آن اطلاع‌رسانی می‌شود.

حضور اعضای کمیسیون عالی سوانح راه‌آهن درمحل سانحه

ساعت 9:30 دقیقه

روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد: اعضای کمیسیون عالی سوانح راه آهن با حضور در محل سانحه خروج قطار مسافری، در حال بررسی علت دقیق سانحه هستند.
گفتنی است قطار مسافری مشهد-یزد به دلیل برخورد با یک دستگاه بیل مکانیکی، در بلاک عباس آباد- ریزو در محدوده اداره کل راه آهن شرق از خط خارج شد.
خبرهایی درباره تعداد مصدومین یا فوتی منتشر شده است که روابط عمومی راه آهن، پس از بررسی های لازم و دریافت اطلاعات دقیق، آمار صحیح را در خبرهای بعدی اعلام خواهد کرد.

حضور قطار مسافری فوق‌العاده در محل سانحه جهت انتقال مسافران به طبس

ساعت 9:40 دقیقه

روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد: قطار مسافری فوق العاده با حضور در محل سانحه و سوار کردن مسافران، در حال مراجعت به ایستگاه راه آهن طبس است و پس از آن مسافران با اتوبوس به یزد منتقل خواهند شد.

شرکت حمل‌و نقل ریلی رجا چه گفت؟

ساعت 9:55 دقیقه

شرکت حمل و نقل ریلی رجا با ابراز تأسف از حادثه خروج از خط قطار مسافری شرکت‌ ریل سیر کوثر، آمادگی خود را برای جابه‌جایی مسافران با هماهنگی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران علام کرد.

علیرضا علی‌سلیمانی، معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا با اعلام این مطلب افزود: شرکت رجا به منظور امداد رسانی و جابه‌جایی مسافران حادثه دیده، با هماهنگی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران قطار طبس خود را به محل حادثه اعزام کرده تا مسافران را به ایستگاه طبس منتقل کند.

وی ادامه‌داد: هم‌اکنون قطار طبس شرکت رجا در نزدیکی محل حادثه بوده و این شرکت آماده همکاری با راه‌آهن جمهوری اسلامی در خصوص امدادرسانی به مسافران قطار حادثه دیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار