رئیس آموزش و پرورش نظرکهریزی خبر داد:

بهره‌برداری از مدرسه ۳ کلاسه خیرساز روستای گلوجه حسن بیگ از توابع نظرکهریزی

تبریز (پانا) - رئیس آموزش و پرورش نظرکهریزی در بازدید از روند پیشرفت احداث پروژه ساخت مدرسه ۳ کلاسه خیرساز روستای گلوجه حسن بیگ از توابع بخش نظرکهریزی از افتتاح و بهره‌برداری این مدرسه تا پایان بهار سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۸۵۲۳۲
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌برداری از مدرسه ۳ کلاسه خیرساز روستای گلوجه حسن بیگ از توابع نظرکهریزی

اسفندیار حسن زاده با اعلام این خبر گفت: مدرسه ۳ کلاسه خیرساز روستای گلوجه حسن بیگ از توابع بخش نظرکهریزی با ۱۳۵ مترمربع زیربنای فضای آموزشی هم‌ اکنون به پیشرفت کاملی رسیده و تا آخر بهار سال جاری افتتاح خواهد شد.

وی پیشرفت کار این پروژه را که در راستای رفع مشکلات دانش آموزان مناطق محروم نظرکهریزی آغاز شده است، بسیار مطلوب توصیف کرد و افزود: مشارکت خیرین در ساخت و تکمیل مدارس در روستاهای مناطق محروم، کار حسنه و ماندگاری است.

رئیس دستگاه تعلیم و تربیت نظرکهریزی با بیان اینکه همراهی خیرین محترم مدرسه ساز در این منطقه محروم، نقش اساسی و بی بدیل است؛ افزود: حضور و همراهی خیرین مدرسه ساز مایه دلگرمی دستگاه تعلیم و تربیت این منطقه است که با اتمام این پروژه، این مدرسه خیر ساز برای سال تحصیلی ۱۴۰۲_۱۴۰۱ تحویل دانش آموزان این روستا خواهد شد.

حسن زاده اظهار کرد: مهر و محبت فرزندان مناطق محروم همواره در قلب های خیرین مدرسه ساز قرار دارد که با مدرسه سازی توسط این بزرگواران، نوید این را می دهیم که دانش آموزانی با استعداد از این مدارس شکوفا خواهند شد و به جامعه تحویل خواهیم داد.

شایان ذکر است مدرسه سه کلاسه خیرساز در روستای گلوجه حسن بیگ از توابع بخش نظرکهریزی در زمینی بالغ بر ۱۳۵ مترمربع زیربنا احداث شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار