همزمان با فجر ۱۴۰۰

مدرسه ۱۲ کلاسه خیرساز دکتر بهلولی در مراغه افتتاح شد

مراغه (پانا) - مدرسه ۱۲ کلاسه خیرساز زنده یاد دکتر محمدصادق بهلولی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و خیرین نیک‌اندیش صبح امروز در مراغه افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۲۵۳۹۲۰
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه ۱۲ کلاسه خیرساز دکتر بهلولی در مراغه افتتاح شد

سید علی موسوی در آیین افتتاح این مدرسه خیرساز عنوان کرد: سابقه اهدا و ساخت بیمارستان و مدرسه در شهرستان مراغه به قبل از سال ۱۳۰۰ می رسد و این نیکوکاری مردمان مراغه را نشان می دهد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه بیان کرد: موسسه های خیریه بسیاری در مراغه فعال هستند که پایه و اساس بسیاری از آنها بر پایه آموزش بوده و این نشان دهنده اهمیت تعلیم و تربیت و فرهنگ در بین مردم شهرستان است.

موسوی اضافه کرد: مجمع خیران مدرسه ساز شهرستان در طول سال های اخیر اقدامات خوبی را انجام داده و امسال قرارداد ساخت ۲۰ مدرسه امضا شده است.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان مراغه اعلام داد: نزدیک ۲۰ میلیارد تومان برای کلنگ زنی و افتتاح این تعداد مدرسه در نظر گرفته شده است که در این میان نقش مجمع خیران مدرسه‌ساز بسیار پراهمیت بوده است.

وی افزود: خیران به وعده و سهم خود در ساخت ۳۰ درصدی مدارس خیرساز اقدام کرده اند و همچنان در انتظار تامین ۷۰ درصدی سهم دولت هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار