6 نفر از شهروندان بر اثر طوفان عصرگاهی مصدوم شدند

تهران (پانا) - ایرنا - معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به وزش طوفان عصرگاهی پایتخت اعلام کرد ۶ نفر از شهروندان بر اثر این طوفان مصدوم شدند.

کد مطلب: ۱۲۸۵۲۰۹
لینک کوتاه کپی شد
6 نفر از شهروندان بر اثر طوفان عصرگاهی مصدوم شدند

به گزارش سازمان مدیریت بحران شهر تهران، مجید آروم ضمن تشریح خسارات اولیه طوفان در پایتخت با بیان اینکه گزارش‌های اولیه از سطح مناطق از سقوط و یا شکستگی چندین مورد درخت خبر می‌دهد، افزود: همچنین تاکنون مواردی از سقوط تابلو و شکستگی چراغ راهنمایی و رانندگی گزارش شده است.

به گفته‌ وی، گزارش‌های ارسالی تاکنون از مجروح شدن ۶ نفر از شهروندان در تهران خبر می‌دهد که چهار مورد به صورت سرپایی در محل درمان و دو نفر به بیمارستان اعزام شدند.

بنابراین گزارش، عدم تردد در مجاورت ساختمان‌های در حال ساخت، تابلوهای مستقر در سطح شهر، تیرهای برق، کابل‌های فشار قوی و عدم تجمع در محدوده و محل وقوع حوادث احتمالی، فاصله گرفتن از شیشه پنجره‌ها، عدم تردد در محدوده تراس و پشت بام بخشی از توصیه‌های ایمنی در هنگام وقوع طوفان است که شهروندان باید به آن توجه کنند همچنین دوری از حصارها، دیوارها، تابلوهای تبلیغاتی، بنرها، داربست‌های فلزی و عدم توقف در این مکان‌ها نیز در هنگام وقوع طوفان توصیه می شود.

بر اساس گزارش هواشناسی، روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در برخی ساعات برای استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز شامل قزوین، البرز، تهران و سمنان و همچنین استان‌های مرکزی و قم نیز وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار