عضو شورای شهر تهران:

شهرداری تاخیر در تخصیص بودجه محله نفرآباد را جبران کند

تهران (پانا) - رئیس کمیته شفافیت شورای شهر تهران در واکنش به گزارش معاون شهرسازی شهرداری تهران درخصوص بافت فرسوده گفت محله نفرآباد یکی از محله‌هایی است که باید برای آن فکری عاجل کرد.

کد مطلب: ۱۲۸۵۱۴۴
لینک کوتاه کپی شد
شهرداری تاخیر در تخصیص بودجه محله نفرآباد را جبران کند

احمد صادقی در شصت و هشتمین جلسه شورا و در واکنش به گزارش معاون شهر سازی شهرداری تهران در خصوص بافت فرسوده گفت: محله نفر آباد یکی از محله هایی است که باید برای آن فکری عاجل کرد.

وی افزود: سال گذشته شورا مصوبه‌ای در خصوص تامین منابع مالی برای محله نفر آباد داشت که متاسفانه تاخیر در اجرای این مصوبه توسط شهرداری تهران سبب شد این بودجه هم در زمان خود به این محله اختصاص داده نشود و هم اینکه کم شود.

صادقی افزود: مستحضر هستید وقتی بودجه در زمان خود تخصیص نیابد تاثیر گذاری چندانی نخواهد داشت.

وی ادامه : این تاخیر سبب شد این بودجه در جاهای دیگر کشور چ هزینه شود و این در حالی است که محله نفر آباد سالیان سال است با مشکلات عدیده ای مواجه است و ضرورت نوسازی بافت فرسوده در این محله مورد تاکید است.

صادقی گفت: شهرداری تهران می بایست با در اولویت قرار دادن این محله در اقدامات مر بوط به خدمات دهی و نوسازی بافت فرسوده این کسری بودجه را جبران کند.

وی افزود: ما همواره گفته ایم محله نفر آباد ساخته نمی شود جز با مشارکت مردمی که خود در محله ساکن هستند، و این در حالی است که نه نخبگان و نه کسبه ونه اهالی این محله خیلی در جریان امور و اقدمات نیستند و قرار نمی گیرند و ما این آمادگی را اعلام می کنیم که برای مشارکت این عزیزان از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار