رئیس سازمان دانش‌آموزی استان هرمزگان:

خبرگزاری پانا می‌تواند حلقه اتصال تشکل‌های دانش‌آموزی باشد

هرمزگان(پانا)- رئیس سازمان دانش‌آموزی استان هرمزگان در نشست مشترک سازمان و بسیج دانش‌آموزی استان عنوان کرد خبرگزاری پانا می‌تواند حلقه اتصال تشکل‌های دانش‌آموزی باشد.

کد مطلب: ۱۲۸۴۹۲۲
لینک کوتاه کپی شد
خبرگزاری پانا می‌تواند حلقه اتصال تشکل‌های دانش‌آموزی باشد

اسماعیل خرامیده رئیس سازمان دانش آموزی هرمزگان در این نشست ضمن عرض تسلیت به مناسبت ساگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد با اشاره به نقش مهم رسانه در جامعه، اظهار داشت: خبرگزاری پانا با توجه به اینکه خبرگزاری دانش آموزی و از بدنه آموزش و پرورش است میتواند حلقه اتصال تشکل های دانش آموزی از قبیل؛ بسیج دانش آموزی، انجمن اسلامی دانش آموزان، پیشتازان و مجلس دانش آموزی باشد.

وی افزود: خبرگزاری پانا میتواند با تربیت خبرنگار از بین دانش آموزان انجمن اسلامی و بسیج دانش آموزی و پوشش اخبار آنها در ایجاد تعامل تشکل ها نقش مهمی ایفا کند.

رئیس سازمان دانش آموزی در ادامه بر تعامل و وحدت بین تشکل های مختلف دانش آموزی تاکید کرد و گفت: برای ایجاد تعامل و هماهنگی بین تشکل ها بایستی هر ماه جلسه مشترکی با دستور کار مشخص با حضور مسئولین و دانش آموزان سازمان دانش آموزی، بسیج دانش آموزی و اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان برگزار گردد و از ظرفیت تشکل ها به نحو مطلوب استفاده شود.

خرامیده در بخشی از سخنانش به برنامه سازمان دانش آموزی در خصوص معرفی مشاهیر و بزرگان مناطق ۲۲ گانه استان اشاره کرد و افزود: سازمان دانش آموزی در نظر دارد در هر منطقه استان مشاهیر و بزرگان در حوزه های علمی فرهنگی و هنری را از طریق تحقیق و پژوهش توسط دانش آموزان شناسایی و معرفی نموده و در پایان کنگره استانی برگزار کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به موسسه خیره دانش آموزی اشاره نمود و بیان داشت: از دیگر برنامه هایی که در دستور کار سازمان است راه اندازی موسسه خیره دانش آموزی می باشد که با هدف کمک به دانش آموزان کم بضاعت و دانش آموزان دارای بیماری های خاص در استان راه اندازی خواهد شد.

پیله رام مسئول بسیج دانش آموزی استان نیز در این نشست بر هم افزایی و وحدت برنامه ای بین تشکل های دانش آموزی تاکید کرد و گفت: تشکل های دانش آموزی در استان باید وحدت هدفمند داشته باشند و برنامه هایی مانند ۱۳ آبان، دهه فجر و .... را بصورت مشترک و منسجم برگزار کنند.

وی ارتباط و تعامل بین تشکل ها خصوصا تشکل پانا را نوعی جهاد تبیین دانست و افزود: جهاد تبیین روشهای مختلفی دارد و بیشتر مباحث علمی و فرهنگی را دنبال میکند، دانش آموزان تشکل های مختلف می توانند با تعامل و هم افزایی و استفاده از ظرفیت خبرگزاری دانش آموزی پانا در جهاد تبیین نقش مهمی ایفا کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار