پیام سرپرست سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان به مناسبت 14 و 15 خرداد

اصفهان(پانا) - سرپرست سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان ، سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد را با صدور پیامی گرامی داشت.

کد مطلب: ۱۲۸۴۳۲۴
لینک کوتاه کپی شد
پیام سرپرست سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان به مناسبت 14 و 15 خرداد

متن پیام علی رستمی به این شرح است.

خرداد ماه ماتم و غم است. ماتم در عزای والامردی که در سایه مردانگی و تدبیرش هویت پنهان خویش را باز یافتیم. خرداد، ماه اندوه است. اندوه فراق مرزبان حماسه و ایثار. مردی که ستایش تمام عصرها و نسل ها را در پیشگاه خویش برانگیخته است.چهاردهم خردادماه، سالروز عروج ملکوتی بزرگ مردی از تبار نور است که نور امید را در دل ستم دیدگان خسته روشن کرد و آزادی و آزادگی را معنایی تازه بخشید؛ روزی که ملت بزرگ ایران و مستضعفان و آزادگان دنیا در فراق پیرفرزانه، صاحب عزا شدند.

چهاردهم خرداد و پانزدهم خرداد یادآور مردی است که با شجاعت، درایت و صلابت نهضتی را رقم زد و با روح بزرگش آن را در مسیر استکبارستیزی به پیروزی رساند و در نهایت عزت و با دلی آرام و قلبی مطمئن این جهان خاکی را وداع گفت. اکنون در غروبش به سوگ ایستاده ایم. این روزها فرصت خوبی است برای اندیشیدن به آرمان های والا و اندیشه های عمیق و تابناک آن ابرمرد تاریخ معاصر اسلام. ما نباید تنها به بزرگداشت، شعار و تبلیغات و عزاداری بسنده کنیم، بلکه باید بیش از هر چیز تلاش کنیم تا غبار فراموشی بر اندیشه های امام ننشیند. بنابراین، با توجه به توصیه های آن بزرگ، باید به حفظ و حراست از اصول خدشه ناپذیر انقلاب اسلامی ـ که به وسیله آن بنیانگذار سترگ تبیین و ترسیم شد ـ اهتمام ورزید. اصولی که جوهره این انقلاب عظیم الهی را تشکیل می دهد و برای حراست آن، بهای بسیار سنگینی پرداخته شده وخون پاک هزاران شهید پاکباز به پای آن ریخته شده است.

اینجانب سالروز عروج ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و همچنین سالروز قیام خونین 15 خرداد را خدمت همه مردم بزرگ ایران و به خصوص فرهنگیان عزیز، تسلیت عرض می کنم و امیدوارم با پیروی از آرمان های والای بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری در جهت رشد و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و سرافرازی و سربلندی ایران عزیز بیش از پیش گام برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار