وزیر آموزش‌ و پرورش در بازدید از نمایشگاه دانش‌آموزان گلستانی تأکید کرد؛

ضرورت تحول در آموزش ‌و پرورش با هدایت دانش‌آموزان به سمت مهارت‌های زندگی و شغلی

تهران (پانا) - وزیر آموزش‌ و پرورش در سفر به استان گلستان و در بازدید از نمایشگاه دست‌ساخت‌های دانش‌آموزان هنرستان‌های فنی حرفه‌ای و کار دانش این استان بر ضرورت تحول در آموزش‌وپرورش با هدایت دانش آموزان به سمت مهارت‌های زندگی و شغلی تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۸۳۷۹۳
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت تحول در آموزش ‌و پرورش با هدایت دانش‌آموزان به سمت مهارت‌های زندگی و شغلی

یوسف نوری با حضور در کانون طه شهر گرگان از فعالیت تیم‌های منتخب ورزشی، نمایشگاه دست‌ساخت‌ها و تولیدات دانش آموزان هنرستان‌های فنی حرفه‌ای و کاردانش استان گلستان که باهدف کاهش بیکاری، عدالت اجتماعی و توسعه آموزش‌های مهارتی برگزارشده است، بازدید کرد.

نوری در حاشیه بازدید از این نمایشگاه گفت: روحیه کارآفرینی و کسب شایستگی‌های حرفه‌ای و مهارت‌های هنری، زمینه‌ساز تولید و اشتغال آفرینی خواهد بود.

وی بابیان این‌که رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) به اختصاص ساعات خاصی در مدارس برای دروس مهارت محور تأکید داشته‌اند، گفت: در سند تحول بنیادین بر آموزش مهارت محور دانش آموزان بسیار تأکید شده است؛ ازاین‌رو ضرورت تحول در آموزش‌ و پرورش، هدایت دانش آموزان به سمت مهارت‌های زندگی و شغلی است.

وزیر آموزش ‌و پرورش در بازدید از نمایشگاه فوق، از کلاس دانش آموزان عشایر ابتدایی، که به‌صورت نمادین برگزارشده بود، بازدید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار