پیام تبریک سرپرست سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان به مناسبت آغاز دهه کرامت

اصفهان (پانا) - سرپرست سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان با صدور پیامی سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و آغاز دهه کرامت به دانش‌آموزان و جامعه فرهنگی به ویژه دختران دانش‌آموز و بانوان فرهنگی استان تبریک و تهنیت گفت.

کد مطلب: ۱۲۸۳۷۰۸
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک سرپرست سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان  به مناسبت آغاز دهه کرامت

متن پیام علی رستمی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دهه کرامت که با ولادت حضرت معصومه(س) آغاز شده و با میلاد با سعادت حضرت ثامن الحجج پایان می یابد؛ فرصت نابی برای ترویج سیره و فرهنگ اهل بیت (ع) و الگو گرفتن از منش این بزرگواران است.

ولادت حضرت معصومه (س) در تقویم ایران اسلامی روز دختر نامگذاری شده است تا بانوی کرامت الگویی برای تمامی دختران این سرزمین باشد.
دختران امروز که مادران فردای ایران اسلامی هستند، با تاسی از اسطوره علم و عفاف حضرت فاطمه معصومه(س)، و با الگوپذیری از ایشان در زمینه تعالی معنوی، اخلاقی و علمی نسل های آینده گام بر می دارند.

اینجانب فرا رسیدن ایام ولادت باسعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر را به همه تشنگان کرامت اهل بیت(ع) به ویژه دانش آموزان دختر تبریک و تهنیت عرض نموده و آرزومندم به برکت این اسوه والای عفت و پاکدامنی و ولایتمداری، دختران ایران اسلامی با تاسی و الگوپذیری از آن حضرت، در تمامی مراحل زندگی خویش، همواره پیروز و سرافراز باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار