افتتاح درمانگاه تخصصی در شهر مهربان سراب

تبریز (پانا) - یک باب درمانگاه تخصصی شبانه‌روزی در شهر مهربان سراب افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۲۸۳۶۶۹
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح درمانگاه تخصصی در شهر مهربان سراب

این درمانگاه در زمینی به مساحت 500 مترمربع و با هزینه 10 میلیارد تومان توسط بخش خصوصی احداث شده است.

این درمانگاه مجهز به پاراکلینیگ، سونوگرافی، رادیولوژی و آزمایشگاه است که با حضور پزشکان متخصص قلب، داخلی، اطفال، زنان و زایمان، دندانپزشکی، پوست و مو به صورت شبانه روزی خدمات ارائه می کند.

نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح این درمانگاه گفت: با تاسیس بیمارستان خیرساز مهربان، شاهد ارائه خدمات بهتر به مردم منطقه مهربان خواهیم بود و خدمات این بیمارستان می تواند شهرها و روستاهای همجوار شهرستان هریس را به بخش مهربان نزدیک هستند شامل شود.

داودی افزود: بیمارستان مهربان که با دستور وزیر بهداشت از 34 به 64 تختخوابی تغییر یافت، توسط دفتر آیت الله سیستانی احداث و تجهیز می شود و امیدواریم به زودی کلنگ احداث آن به زمین زده شود.

وی همچنین گفت: نبود دستگاه MRI در شهرستان سراب موجب شده است مردم این شهرستان به تبریز و یا اردبیل بروند، بنابراین با پیگری های صورت گرفته و تامین مالی بزودی شاهد نصب آن در بیمارستان سراب خواهیم بود.

حجت الاسلام عینلو، امام جمعه مهربان نیز گفت: با ایجاد مراکز خدماتی و بهداشتی امیدواریم غبار محرومیت از چهره منطقه مهربان برداشته شود.

بخشدار بخش مهربان هم با بیان اینکه یکی از مولفه‌های تحول و توسعه، ایجاد زیرساخت های بهداشتی و درمانی است، افزود: نبود خدمات بهداشتی در منطقه موجب شده بود که مردم با مشکلات اساسی روبرو شوند، بنابراین با ورود بخش خصوصی و ایجاد مراکز بهداشتی در منطقه، شاهد ارائه خدمات بهتر به مردم منطقه خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار