وزیر آموزش و پرورش:

‌دانش‌آموزان مهمترین و اصلی‌ترین عنصر شکوفایی تمدن نوین اسلامی هستند

گلستان (پانا) - وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد دانش‌آموزان مهمترین و اصلی‌ترین عنصر شکوفایی تمدن نوین اسلامی هستند.

کد مطلب: ۱۲۸۳۵۸۳
لینک کوتاه کپی شد
‌دانش‌آموزان مهمترین و اصلی‌ترین عنصر شکوفایی تمدن نوین اسلامی هستند

نشست صمیمانه وزیر آموزش و پرورش با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و جمعی از فرهنگیان فرهیخته استان برگزار شد.

در ابتدای این نشست یوسف نوری، وزیر آموزش وپرورش ضمن تقدیر و تشکر از کودکان و نوجوانان دهه نودی بیان کرد: شما دانش‌آموزان که مهمترین و اصلی‌ترین عنصر شکوفایی تمدن نوین اسلامی هستید، این سرود زیبا و پرمعنی سلام فرمانده را به زیبایی اجرا کردید و من هم از مربیان شما و نیز خود شما به طور ویژه تشکر می‌کنم.

یوسف نوری افزود: این سرود از نظر شکلی، قالبی بسیار هنرمندانه دارد و از نظر محتوا، محتوایی پرمعنا و نغز دارد. محور این سرود نیز در تمامی ادیان وجود دارد، آیه‌ای از قرآن داریم که می‌فرماید: وَلَقَدْ كَتَبْنَا فِی الزَّبُورِ مِنْ بَعْدِ الذِّكْرِ أَنَّ الْأَرْضَ يَرِثُهَا عِبَادِيَ الصَّالِحُونَ. یعنی اعتقاد به منجی در تمامی ادیان وجود دارد، تمام ادیان که سهل است بلکه در تمامی اشخاص نیز جلوه‌گر است. ظهور امام زمان(عج) و فرمانده بودن ایشان برای ما مسجل است، بنابراین این سرود یک لطافت و جهتی خاص را ایجاد کرد تا فرزندان ما بتوانند عمیقا در آن مشارکت کرده و مانند شما عزیزان این سرود را به خوبی اجرا کنند.

در پایان وزیر آموزش و پرورش گفت: روز دختر را به تمامی دختران سرزمین و به خصوص شما دختران تبریک می‌گویم و آرزو می‌کنم تاهمیشه در پناه امام زمان (عج) و حضرت معصومه (س) باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار