به مناسبت سالروز ولادت حضرت معصومه؛

برنامه‌هایی در سطح مدارس کردستان ویژه دانش‌آموزان دختر برگزار می‌شود

سنندج (پانا) - همزمان با دهه کرامت و به مناسبت ولادت با سعادت حضرت معصومه سلام الله علیها و روز ملی دختران، برنامه‌هایی ویژه دختران دانش‌آموز در مدارس متناسب با ایام امتحانات برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۸۳۵۴۳
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌هایی در سطح مدارس کردستان ویژه دانش‌آموزان دختر برگزار می‌شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، لیلا حیدری، مشاور امور بانوان آموزش و پرورش استان با تبریک فرا رسیدن دهه کرامت، ولادت با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و خواهر گرانقدرشان کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) و روز ملی دختران، برنامه های پیشنهادی این ایام را اعلام کرد.

وی برگزاری مراسم و همایش و انعکاس فعالیت های مراسم در پورتال اداره کل، شبکه شاد، رسانه های استانی و محلی، شناسایی دختران دانش آموز برتر در عرصه های مختلف و تقدیر مناسب از آنها را از اهم این برنامه ها عنوان کرد.

حیدری نامگذاری حداقل یک مدرسه جدید التاسیس به نام دختران دانش آموز شهیده استان و دیدار با خانواده معزز دختران دانش آموز شهیده استان را از دیگر برنامه های این ایام برشمرد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: با تاسی به حضرت فاطمه معصومه(س) دختران ایران اسلامی، با الگوپذیری از این بانوی بزرگوار، به مقامات رفیعی دست یابند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار