معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اصفهان:

از ظرفیت‌های آموزش و پرورش برای اوقات فراغت نباید غافل شد

اصفهان (پانا) - ظرفیت‌ها در آموزش و پرورش بسیار زیاد است و از این ظرفیت‌ها چه در بحث فضای مجازی چه در بحث کلاس‌های حضوری برای اوقات فراغت نباید غافل شد.

کد مطلب: ۱۲۸۳۲۹۲
لینک کوتاه کپی شد
از ظرفیت‌های آموزش و پرورش برای اوقات فراغت نباید غافل شد

جلسه ستاد اوقات فراغت استان اصفهان با حضور مهدی نم‌نبات، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل ،سید احمدرضا بنی لوحی معاون آموزش متوسطه، لیلا سادات ابطحی معاون آموزش ابتدایی‌‌، نسرین باباپور‌ معاون سواد‌آموزی اداره کل‌، آذرکیوان امیرپور معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل، مصطفی درستکار، رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، مرتضی شکری رئیس اداره فرهنگی، هنری ، اردوها و فضا های پرورشی اداره کل، علی رستمی سرپرست سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان، حسین رجب‌‌پور رئییس سازمان بسیج دانش‌آموزی و نمایندگان سازمان صنعت‌، معدن و تجارت، اتحادیه پوشاک برگزار شد.

مهدی نم‌نبات، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در این جلسه گفت: ظرفیت‌های ما در آموزش و پرورش بسیار زیاد است و از این ظرفیت‌ها چه در بحث فضای مجازی چه در بحث کلاس‌های حضوری نباید غافل شد.

وی افزود: طرحی در حال برنامه‌ریزی است که سازماندهی گروهی جهادی از همکاران فرهنگی برای شناسایی مشکلات انجام ‌و در جهت رفع آن تلاش می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: باید تلاش کنیم پس از دو سال فعالیت به صورت مجازی، از این به بعد فعالیت‌های حضوری با جدیت دنبال شود.

مرتضی شکری رئیس اداره فرهنگی‌، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در سال 1398 که اوقات فراغت دانش آموزان به صورت حضوری برگزار شد، ما 1670 پایگاه داشتیم که تعداد 147 کانون فرهنگی تربیتی فعال بودند، 90 مدرسه قرآنی، 191 سالن ورزشی، 39 پژوهشسرا و تشکل های دانش آموزی در این زمینه فعال بودند.

وی تاکید کرد: در دو سال اخیر اوقات فراغت حضوری به صورت مجازی بود. 467 پایگاه به صورت غیرحضوری و در کانال‌های شبکه شاد فعال بودند. امسال برنامه‌ریزی ما برای اوقات فراغت، اجرای آن به صورت حضوری است.

شکری افزود: برای کاستن از دغدغه‌های خانواده‌ها و ایجاد محیط‌های امن و ایمن برای پذیرش دانش‌آموزان ‌و آموزش مسائل تربیتی و مهارتی می‌بایست ضمن استفاده از کانون های درون مدرسه ای، کانون های فرهنگی، سالن های ورزشی، مراکز مشاوره و سایر امکانات و منابع درون سازمانی و نیروی انسانی کاردان و متخصص از سایر ظرفیت های شرکای آموزش و پرورش نیز به‌خوبی بهره گیری کنیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار